Hakutulokset

1. P

vauvakuume mutta ei vielä

Heips, tänään alkoi hoitsukoulu, johon liittyen mulla sHv:lle kysymys. Olen käsittänyt että leikkaussalissa olet töissä. Itse olen miettinyt sen tyylistä suuntautumista, joten jos osaat vähän kertoa hyvistä ja huonoista puolista siellä? Toki harjoitteluissa sekin selviää, mutta kun nyt jo...
  2. P

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

:hug: kaikille teille, jotka täti yllätti. Meillä töissä pomo eilen kertoi olevansa raskaana. :) Serkku kans odottaa vauvaa. Toivottavasti kohta minäkin. Eipä mitään erityistä asiaa ole, joten tärppionnea kaikille!!
  3. P

Pizzaäänestys =)

Juuh, Quattro meillä lähin, joten siinä käydään kans paljon.
  4. P

Pizzaäänestys =)

Niin ja vähän aiheen vierestä vielä: Helsingissä kun käytiin, niin siellä oli joka paikassa pitsat vähintään 7-8 euroa. Huh huh.. Viittä euroa enempää en lätystä maksa.
  5. P

Pizzaäänestys =)

Tonnikala ananas aura. Kun täällä oulussa asuu, niin hullu täytyy olla, jos kotipizzassa käy. Nuita oikeita pitserioita kun on joka kadunvarressa muutama. Eikös Göreme joskus ollutkin jossain listahuippuna..
  6. P

Hui kun oli tullut paljon tekstiä. Ihanaa kun on ihan oikeaa pohdintaa kaikkien fiiliksistä. On kiva aina huomata, että ei ole ihan yksin outojen ajatustensa kanssa. Esim. tuo epäröinti ja innostuksen puuttuminen, vaikka vauvaa haluaakin. Mulla se johtuu siitä, että pelkään kuitenkin samalla...
  7. P

Onnea Sh07! :) Ja äkkiä lisää plussia, niin voidaan julistaa kumotuksi tuo pinon kirous. :p Olipas taas touhukas viikonloppu. Ei ilmeisesti muutkaan juuri ehdi viikonloppuisin palstailla. Nooh, hyvähän se on pitää lomaa siitäkin. Ja sitten tällaista pähkäilyä: mulla pitäis olla ovis...
  8. P

Järkyttävä paljastus!

Naimisiin ei voi mennä ilman kihlausta. Ellei sitten löydä itseään alttarilta, että hups, menin naimisiin. Silloin kun sopii menevänsä naimisiin, kihlautuu.
  9. P

Leipomisgalluppiin täytyypi vastata: mun mies leipoo pullaa, mutta ei mitään muuta. Se on niin pullan perään, enkä minä sitä koskaan jaksa leipoa, kun on niin isotöistä. Minä sitten leivon kakut ja piirakat ym. :p Hirmu vähän omista tositoimistani olen kirjoitellut. :) Toinen yk menossa...
  10. P

wiivi84, :hug: kurjaa jos on tuollainen fiilis.. Oon itekin miettiny, että tosi vähän plussanneita tässä pinossa. Että onkohan mullakin sama edessä. No, se on varmaan joku kirous joka meidän täytyy murtaa. :) Hmm.. Plussaloitsuja siis kehiin!

Yhteistyössä