N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
wiivi84, :hug: kurjaa jos on tuollainen fiilis.. Oon itekin miettiny, että tosi vähän plussanneita tässä pinossa. Että onkohan mullakin sama edessä. No, se on varmaan joku kirous joka meidän täytyy murtaa. :) Hmm.. Plussaloitsuja siis kehiin!

Halaukset wiiwi84 :hug:

Joo harvoin tähän pinoon plussia on tullut, ja nekin yleensä uusille muutaman yk:n jälkeen. herääkin kysymys pitäisikö aloittaa pino n 20-vuotiaille lapsettomille (kauan yrittäneille) sellainen tsemppiketju... Tuntuu, että tässä on itse kullakin jo vähän luovuttanut olo.

Noh jokatapauksessa uusille ja vanhoille yk:sta riippumatta paljon plussatuulia -jospa kuitenkin saataisiin tuota plussanneiden listaa pidemmäksi. :heart:

wiivi84 :hug: Mutta miksi meinaat ottaa ehkäisyn käyttöön jos kuitenkin vauva on toiveissa? Antaa sen lapsen tulla kuitenki jos on tullakseen..? Mutta sinun (teidän) päätöshän se on kuitenkin. :hug:

Mimmalilla on kamalan pitkällä jo kierto! Ellei oo katkennu tässä välissä..? Hirveetä ku venyy. Tiedän miltä se tuntuu... :/

Ja omasta navasta ei olekaan sitten mitään muuta sanottavaa ku että mies tykkää tökätä sormensa sinne ja pyöräyttää. "diudiu" :D

en tiiä siitä ehkäsystä vielä niin varmasti mutta se oli nyt sellanen päällimäinen ajatus...jotenki tuntuu että joko oon täysin mukana kuumeilussa tai sitten ei tarvii vauvaa tullakkaa...ei vaan osaa ajatella siitä väliltä enää mitää...ennen kyllä pystyin mut kai mun mitta rupee olee niin täys tähän ettei toista tuu...
ja anteeks niitä kohtaan ketkä ei oo saanu sitä ensimmäistäkään...yleensä en valita mutta nyt on vaan niin paljon kiukkua sisällä tän vauva homman takii

ihan oikeesti en tiiä ees mitä ajatella...noh mut mä käyn lueskelee teijän juttui ja sitte ku seuraavat menkat ilmestyy ni tuun ilmottaa ni mut saa ottaa pois listalta

Heipsan!! Huh, hain tänään sitten testin . nyt vaan mietin että teenkö vielä tänään vai odotanko aamuun...sanokaapa mitä te tekisitte, siis oikeesti =) (eikä niin kuin aina sanotaan että aamulla paras) tänään olis siis kp29/24-28...

ja kuinkas sitten kävikään :p eli tänään tuo kp 29/24-28.. eli tuon pisimmän kierron mukaan tädin tänään piti tulla.. no minäpä sitten hätäpäissäni tietysti ton testin tein kun ajttelin tuota lyhempää kiertoa, niin että kolme tuntia sitten testistä sain negan ja eikös täti juuri äsken pärähtänyt kylään :) voi minua hölmöä hätäpäätä!mutta, en lannistunut juuri laisinkaan testituloksesta koska nyt olen vain iloinen siitä että kierto kohdallaan =) eli uuteen yritykseen vaa, joka on siis yk3 ja tänään siis kuitenkin kp1/28. tsemppiä ja peukkuja kaikille lähipäivien jännääjille ja tietysti onnea yritykseen kaikille! ja kiitos wiiwi84 peukuista ja jatkakaahan tekin vaan sellaista "hiljaista" yritystä. Joskushan sekin voi jo auttaa että yrittää asettaa nämä vauvahommat taka-alalle ja keskittyy johonkin muuhun. mutta tiedän kyllä että eipä tuo helppoa ole! :hug:

Perjantai 17.8

Nasutin85 ..........kp 2/28................yk3...................1.lapsi
Wiivi84 ............kp 5/30-32.............yk10..................2.lapsi
Tiu ..................kp 5/29-32.............yk2....................1.lapsi
Whisnefka .......kp 7/26-32..............yk9...................1.lapsi
Pippa ...............kp 9/28-30.............yk2...................1.lapsi
Äippä84 ..........kp 10/29...................yk7....................3.lapsi
Rina82 ............kp 12/?.....................28 kk.................1.lapsi
Hissu ..............kp 14/29-34..............yk5....................2.lapsi
Santrra ...........kp 16/25-27............yk2....................1.lapsi
Telma ..............kp 20/34-?.............yk7....................1.lapsi
Anna333 .........kp 20/45.................yk14.................1.lapsi
Piksu ...............kp 24/28-29...........yk3....................1.lapsi
Riquli ...............kp 23/24-26...........yk4....................2.lapsi
Ines ................kp 25/?...................yk7...................1.lapsi
Bayan Fare .....kp 26/32-?..............yk8...................1.lapsi
Sh07 ...............kp 29/28.................yk5...................1.lapsi
Äippä2006 ......kp 29/?...................yk1....................2.lapsi
Hempukka87 ...kp 32/30-32...........yk10.................1.lapsi
Khalawah ........kp 43/28................yk1...................3.lapsi
Viipunen ..........kp 57/28-30...........yk4..................1.lapsi

Mukana hengessä taustalla

Haltia ..............kp 26/31-36............yk9.................1.lapsi
Äityli-84 ...........kp 17/34-40.............yk12.............2.lapsi
Mimmali ...........kp 71/31-33............yk11...............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Päivittelin, toivottavasti oikein. Joo on se kyl kumma ettei tänne pinoon pahemmin niitä plussia tule :/ Aattelis et kun me kaikki suhtkoht nuoria ollaan et pitäis olla helppoa tää raskautuminen mut ei vaan oo...
Toi olis varmaan haltia hyvä idea uuden pinon perustaminen, mä ainakin olisin mukana.
ja wiivi84 älä nyt kuitenkaan ihan vielä luovuta, me ollaan yhtäkauan yritetty, eihän sitä koskaan tiedä milloin plussa tulee, vaikka välillä tuntuukin ettei ikinä. Mut paljon tsemppiä sulle tähän kiertoon! :flower:

Heissan! Pitkästä aikaa kirjottelen tänne, tai ainakin tuntuu että siitä on pitkä aika kun viimeksi olen täällä käynyt. Olen samaa mieltä Nasutin85:n kanssa, että kannattaa koittaa laittaa vauva-asia taka-alalle ja keskittyä muihin askareisiin. Itse ainakin olen saanut tehtyä niin, vaikka haluan lasta tooosi kovasti ja se asia on mielessäni enää joka toinen sekunti (ennen se oli joka sekunti) =) Ehkä se syy löytyy siinä, että työt alkiovat pari viikkoa sitten, eikä ole niin paljoa aikaa miettiä asioita.

Mietiskelin tässä, että onko muillakin seksin määrä lisääntynyt, kun on sovittu että vauva saapi tulla? Meillä ehkä jonkin verran, vaikka seksiä on aina harrastettu aika usein, mutta nykyään tehdään sitä vaikka oltaisiin kuinka väsyneitä. Huvittaa vain, kun ollaan sovittu että eletään normaalia elämää, mutta ilman ehkäisyä :D Mutta en kyllä pistä vastaankaan!!

Toinen juttu vielä, että oletteko huomanneet, miten paljon raskaana olevia naisia on joka paikassa. Kaupassa, lenkillä, jumpassa, kaduilla..... Ihanaa se kyllä on katsella vauvamahoja, mutta minäkin haluan!!! :D

Tsemppiä kaikille plussan odottajille!! =) Kyllä se vielä tärppäilee!

hieman korjausta päivitykseen, mulla tänään kp2/24-28. santtra, tuntuu tosiaan että joka paikassa on raskaana olevia naisia ja joka nurkan takaa tulee vastaan vaunuja työntäviä äitejä/isejä. Eiköhän niitä nyt tunnu olevan paljon, kun itsellä kuume päällä =) ennen niihin ei kiinnittänyt niin paljon huomiota. mulla kans autto uusi työ siihen että sain vauva-asiat hieman taka-alalle, mikä ei minunkaan kohdalla tarkoita ettenkö sitä sitten haluais! :heart:

Aloitin tuonne uuden pinon kauan yrittäneille. Sinne ovat tervetulleita kaikki, joista siltä tuntuu. :wave:

Nasutin 85 joo taisi tosiaan mennä meidän viestit ristiin. Paljon halauksia, ja esikiertoon paremmalla plussaonnelle :heart:

Nasutin85: Isot halit siule :hug: .

Hempukka87, Haltia: Ymmärrän hyvin jos te pitempään yrittäneet haluatte jutella omassa pinossanne, toivottavasti löydätte uusia kohtalotovereita sitä kautta. Muistakaa nyt silti välillä meitäkin, jookos ;) =) !

Kiitos hempukka87 lohduttavista sanoista ja siis kiitos kaikille muillekkin..mutta siis tuo mun yk tuolla niin ei oo oikeesti todellisia..oon laskenu ne keskenmenosta joka tuli viime syksynä, mutta todellisuudessa meillä on kuumeiltu ja haaveiltu 2kk päästä 3 vuotta...

mä ilmottauduin tonne toiseen pinoon ja oon kanssa siellä tän kierron ajan ja katson sitten miltä tuntuu mutta nyt näyttää vahvasti siltä että jään taka alalle. Nasutin85: :hug:

Jep,kyllä täälläkin edelleen olen mukana taustalla, ja toivo kaikille erityisen paljon plussatuulia :heart: Tulen myös välillä ilmoittelemaan, missä mennään. Tuntuu vain siltä että, itse ei enää jaksa jännäillä joka ovista ja mahdollista raskausoiretta, eikä into riitä niitä täällä enää kertomaan, kun kuukaudesta toiseen samat jutut. Siksi ajattelikin että olisi kiva aloittaa toinen ketju, jossa muutkin on samassa tilanteessa (lue "lannistuneita) :D ) no ei vaan ymmärrätte varmaan.

Mutta en siis dissaile tätäkään ketjua, vaan seuraan edelleen taustalla.

Huomenta kaikille!
Mut saa siirtää plussanneisiin, mä plussasin tänä aamuna.. Oon aivan onnesta soikeana, oon kuudesta asti ollu hereillä vaikka vasta toinen lomapäivä.. Uskomaton tunne!!
Plussatuulia teille kaikille.. Ja anteeks tää hehkutus..

Sunnuntai 19.8

Nasutin85 .......kp 4/24-28................yk3...................1.lapsi
Wiivi84 ............kp 7/30-32..............yk10..................2.lapsi
Tiu ..................kp 7/29-32...............yk2....................1.lapsi
Whisnefka .......kp 9/26-32..............yk9...................1.lapsi
Pippa ...............kp 11/28-30.............yk2...................1.lapsi
Äippä84 ..........kp 12/29...................yk7....................3.lapsi
Rina82 ............kp 14/?.....................28 kk.................1.lapsi
Hissu ..............kp 16/29-34..............yk5....................2.lapsi
Santrra ...........kp 18/25-27.............yk2....................1.lapsi
Telma ..............kp 22/34-?..............yk7....................1.lapsi
Anna333 .........kp 21/45.................yk14.................1.lapsi
Piksu ...............kp 26/28-29...........yk3....................1.lapsi
Riquli ...............kp 25/24-26...........yk4....................2.lapsi
Ines ................kp 27/?...................yk7...................1.lapsi
Bayan Fare .....kp 28/32-?..............yk8...................1.lapsi
Äippä2006 ......kp 31/?...................yk1....................2.lapsi
Hempukka87 ...kp 34/30-32...........yk10.................1.lapsi
Khalawah ........kp 45/28................yk1...................3.lapsi
Viipunen ..........kp 59/28-30...........yk4..................1.lapsi

Mukana hengessä taustalla

Haltia ..............kp 28/31-36............yk9.................1.lapsi
Äityli-84 ...........kp 19/34-40.............yk12.............2.lapsi
Mimmali ...........kp 73/31-33............yk11...............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07

Testasin, negaa näytti, mutta tätiä ei vieläkään kuulu, joten olen vielä toiveikas. Testaan uudestaan muutaman pvän päästä!
Kiitos kaikista plussatuulista =)

Sh07 Onneksi olkoon! :heart: Saatin ainakin muutama plussa tuonne meidän viikkopinoon! :)
Riquli Mullakin menkat jo 2-3päivää myöhässä eikä minkäänlaisia tätifiiliksiä. Tottakai sitä olettaa, et tätihän se sieltä poukkaa, mut ei sitä ikään tiedä. Mäkin aattelin alkuviikosta testata uudestaan, nyt kun on sit jo kunnolla myöhässä. Toivotaan plussaa meille molemmille b:Dd

Onnea Sh07! :) Ja äkkiä lisää plussia, niin voidaan julistaa kumotuksi tuo pinon kirous. :p

Olipas taas touhukas viikonloppu. Ei ilmeisesti muutkaan juuri ehdi viikonloppuisin palstailla. Nooh, hyvähän se on pitää lomaa siitäkin.

Ja sitten tällaista pähkäilyä: mulla pitäis olla ovis tämän viikon ke-pe, jos ei pahasti heitä. Mulla on kuitenkin töissä iltavuoroviikko, eli joka päivä 16-24 töitä. Ja miehellä töitä 8-16.. Eli mitenkähän tuota ehtii mitään touhuilla. Täytyy varmaan herätellä tuo isäntä aina töistä tullessa ja samoiten pyytää itse mukava aamuherätys.. :D

Yhteistyössä