Heissan! Pitkästä aikaa kirjottelen tänne, tai ainakin tuntuu että siitä on pitkä aika kun viimeksi olen täällä käynyt. Olen samaa mieltä
Nasutin85:n kanssa, että kannattaa koittaa laittaa vauva-asia taka-alalle ja keskittyä muihin askareisiin. Itse ainakin olen saanut tehtyä niin, vaikka haluan lasta tooosi kovasti ja se asia on mielessäni enää joka toinen sekunti (ennen se oli joka sekunti) =) Ehkä se syy löytyy siinä, että työt alkiovat pari viikkoa sitten, eikä ole niin paljoa aikaa miettiä asioita.
Mietiskelin tässä, että onko muillakin seksin määrä lisääntynyt, kun on sovittu että vauva saapi tulla? Meillä ehkä jonkin verran, vaikka seksiä on aina harrastettu aika usein, mutta nykyään tehdään sitä vaikka oltaisiin kuinka väsyneitä. Huvittaa vain, kun ollaan sovittu että eletään normaalia elämää, mutta ilman ehkäisyä

Mutta en kyllä pistä vastaankaan!!
Toinen juttu vielä, että oletteko huomanneet, miten paljon raskaana olevia naisia on joka paikassa. Kaupassa, lenkillä, jumpassa, kaduilla..... Ihanaa se kyllä on katsella vauvamahoja, mutta minäkin haluan!!!
Tsemppiä kaikille plussan odottajille!! =) Kyllä se vielä tärppäilee!