..edes jollekin =)
Olin tänään lasten kanssa uimarantsulla (kuten TOSI moni muukin...) ja siihen viereen parkkeeras tollasia mopoikäsiä märkäkorvia. ja oikeesti joka toinen, siis vähintään, sana alkaa v:llä. Hienolta kuulostaa!! Ja meidän 3v hoki tuota koko kotimatkan.. ihan kiva. :/
Tämä ei nyt varmaan kuulu tähän osastoon, mutta haluaisin tietää...(kirpputori-asiaa) ..ja ehkä myös ymmärtää.
Jos on ilmoittanut jostain tuotteesta, että voi ostaa (siis maksaa) vasta esim kahden viikon päästä, niin miksi sitten ei ilmoita myyjälle, ettei mahdollisesti aio ollenkaan maksaa...
Kolmannen luokan päättänyt haluaisi koirasta luopumisen jälkeen oman lemmikin. Luppakorvan tai kääpiökanin..koiraan on mielestäni liian nuori. Mistä kannattaa tuo kani hankkia? kokemuksia..? =)
Terveisiä perheestä, Turusta vilkutan :wave:
Löytyy meiltä äippä ja iskä, ekaluokkalainen, tarhalainen ja pienokainen..niin ja koirulainen sekä kalasia kymmeniä. =)
Alkukankeuden jälkeen koulu lähtenyt hyvin käyntiin, harrastuksia ei "virallisesti" ole mitä nyt pihakamujen kanssa telmivät...
Kokemusta vähän molemmista..eli ekan ja tokan välillä oli 1,5v ja toisen ja kolmannen välillä 4v 8kk.
Kyllä täytyy sanoa, että väsyneempi olin silloin kahden ekan kanssa, sekä henkisesti että fyysisesti. Siinä on ikään kuin kaksi pientä koko ajan, mutta nyt kolmannen kanssa en ole tuntenut...
\
Samoin täällä. Ja näille "pilkunviilaajille" sanon, ettei meillä sen kummemmin opetettu pojalle asiaa (paitsi noita kirjaimia, että miltä ne näyttää), vaan kyllä aina sanon että itsekseen alkoi lukemaan.
Kiitos Vaakikselle hyvästä ajatuksesta!! =)
Ei olis sit tosta koulustakaan huolta...jos vaan saa sitten noi isommat johonkin mummille tai mammalle. Mutta musta ajatus on loistava!
Juu niin tosiaan nyörit tiukkenee täälläkin. Meillä tosin kun on tuo koulunsa aloittaja, niin katsotaan miten menee, mutta olen hiukan päivän autoreissua suunnitellut.. katsotaan :D
Täytyy vielä noita välimatkasia tarkistaa, mut kun mielestäni se nyt ei huikee oo, niin vois kiepin heittää... B)
Vastaan nyt vaikkei ole hajuakaan.... B)
Kannattaa varmaan koittaa googlesta etsiä, itse ainakin löysin sitä kautta Afrikan tähden peliohjeet ja muut tiedot.... ;)
:wave: täältä myös kannatus syyskuuhun!!
Jos sattuu omalla biilillä lähteen, niin ei ois niin julmetun liukasta (vielä)
Ja sit myös toi pukeminen olis ehken kevyempää.... B)
sotkevat perässä minkä ehtivät... :laugh:
joskus onnistuu tuo mukana siivous, yleensä eivät kauaa jaksa. Ulos en heitä kaksin laita, kaikki aika kun kuluu toisen kiusaamiseen (pojat 5,5 ja just 7). Joskus piirretään tai leikitään, useimmiten kyllä tapellaan taustalla.... :headwall: tämä on...