Heippa!
Onko täällä muita joilla on raskausdiabetes? Miten menee sokereitten kanssa, käytätkö insuliinia vai meneekö ruokavaliolla?
Itselläni rv 25 ja ruokavaliohoito... verensokerin mittaukset kolmena päivänä viikossa. Nyt on ollut ruokavalion noudattamisen kanssa vähän kiikun kaakun, kun...
Mua cerazetet väsytti ihan kamalasti ja iho meni huonoksi. Rasvoittui ja tuli kipeitä ihonalaisia finnejä leukaan. Väsymys lähti tosi nopsaan kun lopetin pillerit. Niin ja hiuksia lähti niin paljon, että kampaajakin kysyi, oonko huomannut, et niitä lähtee aika paljon. Huh!
Meillä reilu vuoden ikäinen poika ei myöskään huoli peittoa päälleen vaan potkii pois. Jos laitan peiton nukahtamisen jälkeen, herää hän pian ilmeisesti kuumissaan. Näin on ollut niin kauan kuin poika on itse pystynyt asiaan vaikuttamaan. Nukutamme häntä puuvilliasessa kokohaalarissa ja sukat...
Toivottavasti keksit jonkin ratkaisun ongelmaasi. Me ollaan oltu yhdessä yli 5 vuotta ja yhteinen muksu on reilun vuoden ikäinen. Mun edellisestä liitosta oleva tytär oli aikasemmin kuin oma miehelle, mutta nykysin "sorsii" ihan joka asiassa. Ja tuntuu, et koko ajan vaan pahemmaks menee. Ei auta...
Kyl meillä isompi sanoo isäpuoltaan isiksi ihan yhteisestä sopimuksesta nyt, kun pienempi opettelee puhumaan. Tää pienempi kun rupes jo kutsumaan isäänsä etunimellä isomman perässä. Yhdessä sovittiin, että niin kauan kuin pienempi ei vielä oikein tajua (reilun vuoden ikäinen nyt) puhutaan...