pakko oli aloittaa, ton toisen avauksen myötä... :D
mä oon syöny talouspaperia..... jaaaaa... paljasta eläimen verta(luulin mehuksi) |O
niin ja yksi ystävä hävisi vedon ja joutui syömään sipulin... siis työnsi kokonaisena suuhun ja rouskutti! :laugh: vesi valui silmistä..
...kysynpä nyt täältä jos sais vastauksia. mulla ei ole mitään hajua että paljonko häihin saa varata rahaa, jos tässä alkais säästämään. kertokaa minkälaiset häät teillä oli ja paljonko (noin) kustannuksia tuli. kiitos =)
eli onko kellään tällaisesta kokemuksta??
tätä jatkunut nyt 2viikkoa, aluksi itkukohtauksia vaan aamu6 ja nyt viikon ajan 3-7kertaa yössä. eilen käytiin korvat katsoo oli terveet. hampaita vois olla tulossa ylös, mutta saako ne lapsen juuri noin levottomaksi. itkee eikä meinaa rauhoittua, eikä...
nyt kun olen täällä niin kysynpä että koska teillä lapset alkanet istumaan?
kun meillä tuo poika(keskonen) on reilun vuoden, eikä millään ala istumaan ilman tukea, syöttötuolissa ja istuimissa kyllä muttei sitten lattialla mitenkään...
onkohan vaan haluamisesta kiinni vai oppiiko toiset vaan...
ajattelinpa laittaa viestiä ku en oo aikoihin käynyt...
oon aloittanu työt, joten kiirettä piisaa. poika täytti pari viikkoa sitten vuoden verran.. tutut laittakaa yv:tä tai lukekaa tarkemmat kuulumiset keskoslapset-keskustelusta.
meillä on viikonloppuna ukon synkkärit ja oon leiponu pakkaseen kaikkia ihania piirakoita, niin onpa se mukava ku illalla iskee makianhimo, eikä mitään ole :D ajatella vaan niitä ihania piirakoita..
makaronisalaatti:
simpukkapastaa
paprikaa
suolakurkkua
arkijuustoa
savukinkkusuikaleita
ja lopuksi sekoitan joukkoon becel-majoneesin
ja nuo ainekset kuutioidaan
koeta jaksaa ap! :hug:
mä kerron sulle jos lohduttaa, meidän poika oli myös oikea sylivauva pitkän aikaa, ei viihtyny ku sylissä. muistan eräänkin päivän ku kannoin ja hyssyttelin 5h yhtä soittoa. mutta kunhan lapsi kasvaa isoksi ja kiinnostuu leluista niin meillä ainakin poika alkoi viihtyä...