Hakutulokset

1. A

Sipoon Nikkilässä aamu- tai iltapäiväkerhoja 4-vuotiaalle ?

Olemme elokuussa muuttamassa Sipooseen, Nikkilään, ja nyt pitäisi hakea kerhopaikkaa syksyllä 4 vuotta täyttävälle esikoiselle. En löydä SIpoon sivuilta juuri mitään tietoja kerhoista, onko kenelläkään tietoa millaista kerhotoimintaa on ? Voi laittaa yv:nä myös. Kiitos :)
  2. A

Mitä muita kaapisto-valmistajia kuin Kirena

Kaavaillaan makkariin lattiasta kattoon ulottuvaa isoa kaapistosysteemiä, mutta Kirenat ja mm. PäivänPeilin tarjoamat taitaa olla aika tyyriitä.. Ikeassa kaiketi sitä Ikea-laatua... Mistä saisi suht edullisesti..? Onko kenelläkään kokemuksia? :)
  3. A

Neuvola-terkkari vaihtuu taas.... (minne kannattaisi valittaa, vai auttaako asiaa?)

Tyttömme syntyi n. 4 kk sitten jolloin terveydenhoitajamme vaihtoi työpaikkaa, ja ennen uuden terkkarin aloittamista ehti olla muutamat tuuraajat, ja nyt TAAS terkkari vaihtuu, kyseessä on kuulemma ollut vain sijaisuus??!!?? Olen helisemässä.... TÄssä on jo kaikenlaista kerennyt kokemaan, kun...
  4. A

Neuvolakäynnit, kuinka paljon teillä on ollut aikaa ?

Asumme Vantaalla ja aivan tyttömme syntymästä alkaen olemme kärsineet aikapulasta, tuntuu ettei koskaan ole tarpeeksi aikaa keskustella askarruttavista asioista, kotikäyntiäkään ei kukaan kerennyt meille tekemään. Ensimmäinen käynti neuvolaan oli vasta kun tyttö oli 2 viikon ikäinen. Ja kolmella...
  5. A

Perhepäivähoito-paikat Itä-/Pohjois-Vantaalla

Kaipaan tietoja hyvistä perhepäivähoitopaikoista Kulomäen, Korson ja Vierumäen alueelta =). Olisin toukokuussa tai viim. elokuussa laittamassa tällä hetkellä 4 kk ikäisen tyttömme hoitoon. :)
  6. A

Mitä iltaruoaksi 4 kk ikäiselle ? Ja kuinka saan rytmiä päiviin?

Olemme muutaman viikon ajan antaneet pian 4 kk ikäisellle tytöllemme iltaisin tuttipullosta joko maissivelliä tai peruna-porkkanavelliä, määrä yleensä 1,6 - 1,8 dl. Mutta ei nuku kuin noin 6 tuntia sillä ruualla, ja nekin unet usein hieman levottomasti. Onko normaalia, vai voisinko antaa jo...
  7. A

Saako vauvaa suukotella suulle?

Olenko liian hysteerinen: mummi innostui suukottelemaan 3kk vauvaamme jouluna suoraan tämän suulle... onko sallittua?? Sama mummi on sitä mieltä että ihan hölynpölyä se että tuttia ei saisi putsata omassa suussa jos on siis lattialle pudonnut tms... Ja hänelle niin moneen kertaan asiasta sanottu...
  8. A

Tikkurilan kahvioissa/ravintoloissa lastenhoitohuonetta ??

Onko tietoa Tikkurilan kahviloista, lastenhoitohuonetta jossain ? Esim. vaippojen vaihtoon mahdollisuutta? Kiitos tiedoista jo etukäteen =)
  9. A

Vauva-jumppaa Vantaalla

Hei Otin selvää Vantaalla Korsossa sijaitsevan KorsoGymin vauva-jumpista. Mieluusti olisin sinne menossa mutta tammikuun alusta alkavat jumpat jatkuvat vain mikäli on tarpeeksi osanottajia. Eli, kaikki jumpista kiinnostuneet: tammikuussa vauvajumppiin KorsoGymiin =D.
  10. A

Kuinka usein nukutettava vauvaa ulkona??

Siis kuinka paljon vauvaa pitää pitää vaunuissa ulkona? Esim muutaman kuukauden ikäistä ? Onko päivittäin ?? Itse olen joka toinen päivä tai pari kertaa viikossa ja noin 2 h kerrallaan....
  11. A

Imetysaikana hierontaan, saako mennä ??

Tuli mieleen että saako hierojalle mennä jos imettää, kun kuitankin lähtee kuona-aineet liikkeelle. Laihdutushan (raju sellainen) ei ole imetysaikana suositeltavaa juuri tuon vuoksi. Olenko ihan väärin asiat käsittänyt ?? :x
  12. A

***SYYSVAUVAT 2007***

Hei ! Tulen minäkin ilmoittamaan pienen prinsessan syntymisestä: Viime viikon pe eli 21.9. klo 1:29 syntyi 52 cm pitkä ja 3425 gr painoinen neiti Sai 8 pistettä: imukupilla avustettiin kun syke sahasi jonkun verran Kättärillä siis pienokainen syntyi. Kotiuduimme toissapäivänä. Mulla myös...
  13. A

SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Hanna: Taisin nähdä sinut Kättärillä, vasta nyt tajusin että se jostain niin tutunnäköinen olit siis sinä :) Olin niin univeloissa ettei ajatus oikein kulkenut koko Kättärillä oloaikana, tosin ei taida kulkea vieläkään :D Onnittelut pienen pojan johdosta!!
  14. A

Pikaisi kuulumisia: pikkuneiti nukkuu makkarissa, onneksi ottaa imetyksen jälkeen lähes 4 h unet =). Pistin miehen kauppaan hankkimaan kaikenlaista.. Mm lämmitettävän kauratyynyn, mulla maito nousi kolmantena päivänä vai oliko toisena.. synnytyksestä. Nyt ovat todella turpeat ja kovahkot...
  15. A

Pikku Prinsessa tuotu kotiin Syntyi 21.9. klo 1:29 Imukuppisynnytys, vähän välilihaa leikattiin ja leikkaussalin+heräämön kautta pääsin tuoreen isukin ja pikkuneidin luo puoli kuuden aikaan. Jouduttiin vähän parsimaan mua kasaan =) mutta nyt kaikki hyvin. Klo 20:00 alkaneiden ja kymmenen...
  16. A

KÄTTÄRILLÄ sulku päällä, mitä tarkoittaa ???

KIITOS =) Jännää on, vieläpä esikoinen kyseessä, ja tätä päivää odottanu kuin kuuta nousevaa.. ihanaa oli mies herättää tuossa tunti sitten että "tänään taitaa syntyä meille vauva" :heart:
  17. A

Soitin Naistenklinikalle, sanoivat että he ottavat kyllä vastaan ihan anytime. Mutta että parempi olla nyt sinne KÄttärille yhteydessä. Kättärillä ja Naikkarilla eri käytännöt tuossa että kuinka pian lapsiveden menosta mentävä synnärille... KÄÄK! NO mä odottelen tässä niitä uusia suppareita ja...
  18. A

Lapsivettä puskee edelleen pienissä erissä, vaikka suurin osa uskoakseni mennyt (paljon!!!), yksi supistus tullut.. SOitan kohta Naistenklinikalle, että mikä heillä käytäntö.. ja ovatko tietoisia KÄttärin sulusta jne..
  19. A

Siis kyllä ymmärsin että heillä olisi täyttä.. En siinä paniikissa tajunnu kysyä sitä että laittavatko sitten Naistenklinikalle jos en heille mahdukaan, että sitä en tosiaankaan halua !! Ja toinen asia- jos ei sulkua olisi niin olisivatko antaneet mulle jo luvan tulla synnärille... ?
  20. A

Lapsivedet tuli tuossa puolisen tuntia sitten... soitin kättärille, ilmoittivat että heillä sulku päällä... ja että älä vielä tule, sit kun supistukset säännöllisiä... Siis tarkoittaako että heillä tosiaan täyttä ? Onko muilla kokemuksia ???

Yhteistyössä