KÄTTÄRILLÄ sulku päällä, mitä tarkoittaa ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annmari-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Annmari-76

Jäsen
12.06.2007
259
0
16
Lapsivedet tuli tuossa puolisen tuntia sitten... soitin kättärille, ilmoittivat että heillä sulku päällä... ja että älä vielä tule, sit kun supistukset säännöllisiä...
Siis tarkoittaako että heillä tosiaan täyttä ? Onko muilla kokemuksia ???

Siis kyllä ymmärsin että heillä olisi täyttä.. En siinä paniikissa tajunnu kysyä sitä että laittavatko sitten Naistenklinikalle jos en heille mahdukaan, että sitä en tosiaankaan halua !! Ja toinen asia- jos ei sulkua olisi niin olisivatko antaneet mulle jo luvan tulla synnärille... ?

Minulle sanottiin silloin kun vedet oli menneet, että pitää tulla jo hissukseen sairaalaan, että katsovat vauvan sydänäänet ja odotellaan synnytyksen alkamista. Valitse joku muu sairaala. Onhan noita siellä. Mene vaikka Jorviin.

Lapsivettä puskee edelleen pienissä erissä, vaikka suurin osa uskoakseni mennyt (paljon!!!), yksi supistus tullut.. SOitan kohta Naistenklinikalle, että mikä heillä käytäntö.. ja ovatko tietoisia KÄttärin sulusta jne..

Soitin Naistenklinikalle, sanoivat että he ottavat kyllä vastaan ihan anytime. Mutta että parempi olla nyt sinne KÄttärille yhteydessä.
Kättärillä ja Naikkarilla eri käytännöt tuossa että kuinka pian lapsiveden menosta mentävä synnärille... KÄÄK! NO mä odottelen tässä niitä uusia suppareita ja soitan kyllä kohta jo Kättärille... jos ohjaavat Naistenklinikalle niin sinne sitten mentävä...

elokuu ja syyskuu taitavat olla aika sousittuja synnytyskuukausia. Ystävä synnytti pari vuotta sitten syyskuussa, tarkoitus oli mennä kättärille, noh, siellä täyttä, samoin naistenklinikalla, joutui sitten Jorviin.

Mie en ole koskaan kuullut mistään sulusta, mutta en toki Helsingissä asukkaan.
Tosin mulle sanoivat KOKS:ssa, kun menin kahdeksaista synnyttämään, jo heti ovelta että "Apua, täällä on täysi tungos", ja että "Tuntuu kun koko Kymenlaakso synnyttäisi tänä samaisena yönä" :o , mutta ei ne mua kadullekkaan (onneksi ;) ) heittäneet, sillä kuopus syntyi 30 min siitä eteenpäin, kun mie siellä ovikelloa soittelin...

Mutta tyhmää on noin sanoa että älä tule vielä.kyllä sieltä varmasti jonkun paikan löytävät sinulle vaikka et saliin vielä pääsisikään Voivat sitten siirtää saliin kun paikka vapautuu Itse olen joutunut olemaan niin käytävällä kuin siivouskomerossakin ähän aikaa. Eihän se kiva ollut, mutta parempi siellä seurannassa kuin pähkäillä kotona ja pelätä.
Nyt hynttyyt päälle ja ei ku menox synnyttämään. Onnea matkaan! :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower:

mehehän ajoissa ettei käy kuin meikäläiselle
syntyi tyttö talvipakkasaamuna sairaalan pihalle.toiminta sairaalan ensiavussa
ei todellakaan ollut kuin teho-osasto sarjoissa.juoppoja hoitivat ja paikkalivat
kun meikäläinen huuti pihamaalla apua että vauva syntynyt housunlahkeeseen
tulkaa hakemaan pois täältä -25 asteen pakkasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pantteri:
mehehän ajoissa ettei käy kuin meikäläiselle
syntyi tyttö talvipakkasaamuna sairaalan pihalle.toiminta sairaalan ensiavussa
ei todellakaan ollut kuin teho-osasto sarjoissa.juoppoja hoitivat ja paikkalivat
kun meikäläinen huuti pihamaalla apua että vauva syntynyt housunlahkeeseen
tulkaa hakemaan pois täältä -25 asteen pakkasesta.

sano ettet ole tosissasi!!

Yhteistyössä