Juu, meilla on kaytossa Bugaboot, Mclarenit, Quinny Zappit ja CARENAT (tosin ei tuplarattaat) eli hintahaarukkaa loytyy. Carenat ovat ihan hyvat rattaat, en ymmarra, miksi niita aina haukutaan. Ei ole ollut mitaan vikaa, ei nitise ei natise. Naita viesteja kun lukee, niin naissa...
Multa oli viimeksi jaanyt kasilaukun sivutaskuun huulirasva, joka ei ollut puikko vaan tuubi. No, sehan sitten osui Hki-vantaalla lapivalaisussa tarkastajan silmaan ja sita sitten etsittiin isosta kassista... :-(, kylla otti paahan, ei tullut mieleenkaan, etta niinkin pieni tuubi pitaa olla...
Paljon vauvan kanssa matkustaneena olen toiminut niin, etta olen pakannut kaikki ruuat litran minigrip pusseihin (siis ruokapurkki sinne pussiiin), nain saan ne turvatarkastuksessa nopeasti ja yksinkertaisesti ensin kassista hihnalle ja sitten taas takaisin kassiin.
Virallisesti tuo pussin...
onko pitka lento? Parjaako ilman maitoa sen ajan? Juoko jo vetta? :saint:
Puhutko Neocate jauheesta? Kokeile, sekoittuuko huoneenlampoiseen veteen? Pitaisi onnistua, siskoni nain toimi...
Periaatteessa vetta pulloissa ei saa vieda turvatarkastuksen lapi.
Ja, Finnairia parempi paikka...
Meilla on ko vekotin, tai oli, nyt on poistettu kaytosta, kun neiti kasvoi liian isoksi.
Koska asumme ulkomailla, vuokraamme/lainaamme aina Suomessa autoa. Toisissa autoissa alusta oli kiiinni tosi tukevasti, ja toisissa, esim. Volvo 40 (tai joku tan merkkinen) se oli tosi hutera....
ei...
Etta on isyysloma. MEilla ulkomaanmammoilla ei ole sita ylellisyytta, mies tekee toita 9-19 on kotona about klo 20 ja isyyslomakin pidettiin normaalista vuosilomasta, etta silleen... :saint:
Meilla oli yhdessa asunnossa talon puolesta muistaakseni Wihrlpoolin kuivaava kone. Kuivausrumpuun tottuneena ko systeemi aiheutti kylla harmaita hiuksia, en loppujen lopuksi kayttanyt sita ollenkaan.
Eli, oma kokemus on huono, ei kuivaa kunnolla :headwall: ehka se toimisi sitten pelkalle...
Itse ensin laitoin muovitetun froteen, mutta kun taallapain on niin lammin, niin se hiosti ihan kamalasti!
Meilla on ohut petauspatja, kuivuu jopa kiinalaisella pesukoneella lingottuna ja naissa kosteusprosenteissa tosi nopeasti. Homma toiminut meilla tosi hyvin.
:( olen heille kerran laittanut emailia ja kysynyt, onnistuuko tilaus Kiinaan. En sitten uskaltanut tilata, koska taalla katoo postia niin paljon.
Laita niille meilia, vastasivat mullekin nopeasti =)
Tulimme just eilen takaisin Suomesta tanne Kinkkilandiaan ja Finskilla lensimme. Voiko palvelu enaa paremmaksi muuttua, jos emot kayvat useamman kerran (yolento) kysymassa, onko kaikki ok, tarviitko jotain, aukovat vesipullot valmiiksi kateen, kun nakevat etta lapsi nukkuu sylissa ja toinen kasi...
Valitettavasti ei ole kokemusta vastasyntyneen kanssa, mutta uskoisin, etta toimii ihan ok. Mina ostin sen (tai sain tietaa) tasta baby insertista vahan liian myohaan, vauva ei enaa sitten viihtynytkaan sivuasennossa, tai luovtin liian helposti :headwall: , piti sitten odotella, etta vaavi oli...
Heh, Aasiassa asuvana lennan paljon aasialaisilla lentoyhtioilla. Viime kadessa ei se palvelu ole yhtaan sen ihmeellisempaa kuin Finnairillakaan, ehka se vaan ensimmaisina kertoina tuntuu vahan eksoottisemmalta? Mutta, kukin lentakoon silla lentoyhtiolla, milla haluaa B)
Finnairilla on...
Siis mita? MIka lentoyhtio jakaa alle 2vuotiaille patjat lattioille? Itse en missaan nimessa laittaisi lasta lattialla nukkumaan ilmakuoppien pelossa. On sen verran noita lentomaileja takana, etta kaikenlaista saata on mukaan mahtunut.
Ja, FInnairin uusissa koneissa on myos turistipuolella...
Mitka Carenat ovat muovisempia? Meilla on Suomi-rattaina Carena ride (pehmealla kantokopalla) ja niista ei mielestani loydy muovia kuin nimeksi...
Tarjosin taalla jo kerran omiani myytavaksi, eli myyn Carena Ride, malli 2006, vari musta-puna-beige (kantokoppa on musta, samoin jalkapeite)...