Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hernemasu:Mitenkäs se noin pitkä lentomatka sujuu kun on lapsi mukana? Itseäni epäilyttää vain se lentomatka, muuten voisin vaikka heti lähteä =)
Meillä on vielä kaksoset, että sekin vähän hankaloittaa.... Jos talvella lähdettäis niin olisivat noin 1,5 vuotiaita - eli ei "tarvitsis" omaa paikkaa koneessa. Selviäisköhän siitä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Siis mita? MIka lentoyhtio jakaa alle 2vuotiaille patjat lattioille? Itse en missaan nimessa laittaisi lasta lattialla nukkumaan ilmakuoppien pelossa. On sen verran noita lentomaileja takana, etta kaikenlaista saata on mukaan mahtunut.
Ja, FInnairin uusissa koneissa on myos turistipuolella omat telkkarit B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Siis mita? MIka lentoyhtio jakaa alle 2vuotiaille patjat lattioille? Itse en missaan nimessa laittaisi lasta lattialla nukkumaan ilmakuoppien pelossa. On sen verran noita lentomaileja takana, etta kaikenlaista saata on mukaan mahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Siis mita? MIka lentoyhtio jakaa alle 2vuotiaille patjat lattioille? Itse en missaan nimessa laittaisi lasta lattialla nukkumaan ilmakuoppien pelossa. On sen verran noita lentomaileja takana, etta kaikenlaista saata on mukaan mahtunut.
Ai niin, piti kysymäni, joko Finnairilla on niitä koneita käytössä? JOstain lehdestä luon, että olis tulossa...Viime syksynä ei ainakaan viellä ollu, mutta huhuja oli jo kuulunu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Ja tosta lattialla nukkumisesta.... juu, kuuluttavat, jos tulee turbulenssia, MUTTA aina sita turbulenssia ei voi etukateen tietaa.... Taitavat jakaa niita patjoja lomalennoilla? Reittilennoilla en ole itse ainkaan tahan tapaan tormannyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Heh, Aasiassa asuvana lennan paljon aasialaisilla lentoyhtioilla. Viime kadessa ei se palvelu ole yhtaan sen ihmeellisempaa kuin Finnairillakaan, ehka se vaan ensimmaisina kertoina tuntuu vahan eksoottisemmalta? Mutta, kukin lentakoon silla lentoyhtiolla, milla haluaa B)
Finnairilla on ainakin Kiinan reiteilla uudet koneet kaytossa.
Ja tosta lattialla nukkumisesta.... juu, kuuluttavat, jos tulee turbulenssia, MUTTA aina sita turbulenssia ei voi etukateen tietaa.... Taitavat jakaa niita patjoja lomalennoilla? Reittilennoilla en ole itse ainkaan tahan tapaan tormannyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapu:Tulimme just eilen takaisin Suomesta tanne Kinkkilandiaan ja Finskilla lensimme. Voiko palvelu enaa paremmaksi muuttua, jos emot kayvat useamman kerran (yolento) kysymassa, onko kaikki ok, tarviitko jotain, aukovat vesipullot valmiiksi kateen, kun nakevat etta lapsi nukkuu sylissa ja toinen kasi on varattu, kysyvat, onko omat ruuat mukana. Viela lentokentalla matkalaukkuhihnoilla ootellessa tulivat moikkaamaan ja kehumaan reipasta matkaaja.
Lapsen kanssa olen lentanyt myos Singapore Airlinesilla, Malesian Airlinesilla, Thailla ja Cathey Pacificilla. Naista "huonoin" palvelu oli Catheylla, mutta lento oli myos ajallisesti lyhyin. Paras palvelu oli Malesian Airlinesilla, siella annettiin vaipoista ja aidinmaitovastikkeista lahtien kaikki valmiiksi pussissa lasta varten...
Olenko siis poikkeus, kun saan mielestani myos Finnairilla hyvaa palvelua? :saint: