ÄH!!
Ostin kivat valkoset caprit, mutta vasta kotona tajusin, että niihin tulee aika mojova makkara... :ashamed: Ja nyt en voi käyttää niitä ollenkaan. HÖH!
Miten sen makkaran sais pois ja nopeesti?
Onko parasta tehä vaan perusvatsalihaksia joka päivä?Tosin jaksan niitä vain 30, mutta...
Mäkin vähän kyselen..Ku mun paino junnaa nyt toista viikkoa ni aattelin, etä jos kokeilisin ihan muutaman päivän vaan...Mutta onks ne juomat kaikki maitopitoisia?Mulla ku on laktoosi-intoleranssi...
Vai miten se oikeen toimii?Ja eiks ne maksa aika paljon...
Ljusa,
mitä se sun mieltä painaa vaikka tekisin sata aloitusta?
Hyvää päivänjatkoa sullekkin! :flower:
Ja kiitos vastauksista. Halusin nyt vain kysyä, että pitäiskö tosiaan kaikki kalorit jollain tavalla syödä vai syönkö vain sen verran kuin syön nyt eikä kalorimäärä täyty?
Ok, kiitos. Eli kyllä se ihan oikeessa on. No sit tulee toinen ongelma. Mä en saa syötyä päivässä noin paljoa...Menee noin 1500kaloria.
Eli onks mun elimistö säästöliekeillä vai haittaako mitään vaikka kalorit jää vajaaks?
Mä en oikein tie, ku liityin keventäjiin ja siellä annettiin kalorimääräks 1990. Tavote kilo viikossa ja yht.20kiloa. Paino on nyt 93-94 ja pituus 162 :ashamed:
Mutta toi kuulostaa tosi suurelta määrältä, varsinkin ku tohon päälle tulee sitten ne liikuntakalorit.. :/
Mäkin oon tota miettinyt, mutta en vaan tajua, että miten sitä paikkaa haetaan, mennään siis paikalle ja kysytää vai?
Päiväkotiin haluaisin..Mutta haen myös sosionomi-koulutukseen, mutta sinne aika vaikee päästä.
Jos sitten saan sen oppisopimuspaikan ni pääsenkö siis aina sinne kouluun sitä...
Mä tilasin anttilasta sellasen gym techin ja se tulee huomenna tai ylihuomenna mulle, ni sillä aattelin kuntoilla. Tosin on mulla jumppapallo ja kortti erilaisiin jumppiin Caribialle. Eli mitä milloinkin. :D
Talousvaaka, hmm..mitäköhän ne maksaa?Mulla on yks, mutta se ei oo digitaalinen. Enkä...
Mä olin sillä mehupaastolla,eli join vain mehuja. Tosin mä ostin sen paastopaketin. Vogelin ja makso 59e.
Itsekuria todella vaatii...Mä en paaston aikana kauheesti liikkkunu.
Hyvää se tekee elimistölle ja suolihuuhtelut pitää tehä joka päivä. Suosittelen kyllä!
Kertokaas, oliskos se prisman 59e stepperi hyvä?Siinä on ne käsituet...
Siis miten te vaihtelette asentoja?Kertokaa...Jos vaikka hankkisin ku viiminen päivä tulee palkka..Ajattelin liittyä myös keventäjiin, eli palkka hupenee kuntoiluun ja laihduttamiseen. :D
Mäkin haluaisin ostaa tollasen, mut mikä olis hyvä?
Prismassa oli sellanen, mistä käsillä pidetään kiinni, 59e. Oisko se hyvä?
Entä kuinka usein te steppaatte?