HEIPPA !
Olen ollut "vannoutunut" twist stepperin käyttäjä aiemmin ;) ja nyt sain "pukilta" tuommoisen hienon Cross Trainerin...Niin minkä pituisilla "treeneillä" sillä kannattaisi aluksi aloittaa ? Tässä on 8 tasoa tai siis "pykälää" ja 7 kg se "painopyörä" =) Anteeksi, en nyt muista...
Siis apua,,,katsoin taakse päin nuita vanhoja "mittareita" niin nollaako se ITSE ITSENSÄ automaattisesti kun kierto vaihtuu ??? Minun kohdalla ainakin siellä on kp. 1 vaikka en ole "mihinkään koskenut"...No JO ON AUTOMAATTINEN laskuri :laugh:
Ei tuu ei,,,tänne vauvaa :( :( :( .
Juuri kun minäkin aloin pitkästä aikaa elätellä toiveita,,,kun löysin sen ovulaationkin niin hyvin.............niin johan se hiivatun täti löysi meille :'( :( :'( .
Olisi pitänyt vaan uskoa, että miksi se vaavi nytten tulisi, kun ei ole yli kahteen...
Oli ihan pakko tulla tänne kirjoittamaan, kun näin ketjunne ;) Minullakin on jo 5 ihanaa raskautta takana ja jokaisen jälkeen olen ajatellut että "tämä on viimeinen" ;) . Mutta kuinkas ollakkaan, kyllä tuntuu, että mitä enemmän nuita lapsia on niin sitä enemmän se vaavi-kuume aina ilmestyy...
Huomenta täältäkin ! :wave:
Joko olet saanut haamun vahvenemaan kriisi :heart: tosi lupaavaltahan tuo kuulostaa, jos on noin paljon jo myöhässä ja pahoinvointi vaivaa :heart: :flower: :heart: . !!! Milläs testillä sinä olet testaillut ?
Minä taidan hilppasta tänään apteekkiin ja...
Joku kysy niistä Cittarin hinnoista niin se raskaustesti on plussa-kortilla 4,40 ( norm. 4,90 ) ja ovulaatiotesti 8,90 ( norm. 9,90 ) En tiedä miksi tuossa mainoksessa lukee ovulaatiotestin norm. hinnaksi tuo 9,90,,,meidän Cittarissa hyllyssä oli 13 vai 14,- mutta kyllä se kassalla otti vain...
Kaikkea sitä voikin sattua !!! Lämmin hali Lumi-Marja :hug: ...ja Nuuskulle :hug: myös tädin tulon johdosta...
Eikös näissä marketin RFSU-raskaustesteissä ollut se kuuluisa "viivanpaikka" ? Minä kun tänä aamuna hätäisenä 5:den aikaan tein jo testin niin olin sellaisen saavinani, eli kyllä...
Niin ja Lumi-Marjalle paljon PLUSSA TUULIA ja TARRA SUKKIA että siellä masussa olisi pieni ihmisen alku kasvamassa :heart: :heart: :heart: !!! Me jännäämme mukana :wave: !
Kiitos torpeedo tiedosta !!! Menen tänään VARMASTI ostaa niitä testejä...kai nekin näyttää jos on raskaana, vai onko ne miten varmoja ne "marketti testit" ? Myönnän kyllä, että hölmöä näin aikaisin testata, mutta jos ei turhut ala huomiseen mennessä, niin varmasti aamupisusta testaan...Onhan...
Voi vitsi kriisi :heart: kylläpä sulla on jännät paikat !!!
Minun tekisi niiiiiiiin mieli jo testata, mutta kun sen tuloksen jo arvaa aika ennalta, niin kannattako sitä itseään kiusata ?! Mutta se ennakko TUHRU ei olekkaan vielä alkanut, niin siksi tässä jo niin "täpinöi"...ja on sydän...
Mukavaa maanantaita kaikille :wave: Ja touhis iso :hug: sinulle...Minäkin olen JO nyt alkanut sitä tätiä jäänäilee ja tekisi mieli JO NYT testata, kun minulla on se "tuhru" taipumus...eli se alkaa jo pari päivää ennen tätiä, niin silloin jo tietää että on ihan turha edes testailla...
Hei,,,,mähän osasin !!!!!! Tässä on kyllä eri tausta kuva, kun tuossa edellisessä....mutta me olemme mieheni kanssa tallaneet tuulessa ja tuiskussa joten ei nuo haitanne/häiritse nuo taustan vaihdot ;)
siis :laugh: :laugh: :laugh: Ei voi olla totta !!! Miten mä noin sen tohon sain !!! :laugh: :laugh: :laugh: No jos joku haluu kattoon mun "hienoa" mittaria niin klikkaa tota osoitetta =) . Siis pakko kokeilla vielä uudestaan...
...niin ja älä nyt vielä luovuta Lumi-Marja !!! Eihän sulla ole vielä kuukautiset edes myöhässä !!! :wave: Tiedän HYVIN, että nuo viimeiset päivät ovat piinallisia... :kieh: =) Mutta PIDETÄÄN PEUKKUJA SULLE !!! :heart: :flower:
Hei nyt tää tyhmä kysyy taas :headwall: Sain sen jutun vihdoin tehtyy ( kiitos MANTANA ) mutta miten sen saa tallennettua ?! Klikkasin siihen valmiiseen juttuun että kopio, mutta kun tulin tänne niin se ole johki hävinny matkalla, eikä enään tullut valikkoon sitä kohtaa että "liitä". Myönnän...
Siis APUA, olenko minä näin tyhmä vai meijän kone ??? ( no kone tietenkin :laugh: ) Mutta en pääse tekemään sitä mittaria...siis mihin menen siitä aloitus sivulta...eli mihin klikkaan...? Olenkohan edes oikeilla sivuilla ? Neuvotteko tarkemmin miten sinne mennään ? :headwall: Juu, minäkin...
Nyt on tämä mamma taas ihan sekaisin :headwall: Eikö se ollut niin, että oviksen jälkeen piti tulla ns. KUIVAKAUSI ??? Niin muistelin jostain lukevani... :snotty: No minähän olin niin bongaavineni sen oviksen n. kp. 16 niin nyt tänään huomasin paksun liman tulevan ???!!! ( anteeksi tämä...