Mukavaa maanantaita kaikille :wave: Ja
touhis iso :hug: sinulle...Minäkin olen JO nyt alkanut sitä tätiä jäänäilee ja tekisi mieli JO NYT testata, kun minulla on se "tuhru" taipumus...eli se alkaa jo pari päivää ennen tätiä, niin silloin jo tietää että on ihan turha edes testailla :headwall: -kun tietää mikä tulee seuraavaksi ! Tietysti taas sitä
kuvittelee kaikkea ( siis oireita ). Nyt on ollut aika runsasta valkovuotoa, niin tuli yht`äkkiä mieleen, että kun tätä nuorinta odotin, niin silloin oli kanssa alussa aika runsas valkovuoto. Sen muistan siksi, kun ramppasin aina vessassa, kun tuntui että jotain hurahti housuun, ja pelkäsin sen olevan verta...( ja se olikin sitten ihan norm. valk.vuot. ). No tasa painoksi nytten kyllä nippailee tuonne vasemmalle ala mahaa, joka se kyllä enteilisi tätyliä

. No olen päättänyt, etten vielä turhista murehdi.
No täällä on TOSI jännät paikat vielä muutamalla !!! =) :flower: =)
Minä kanssa kyllä olen
vilpittömästi iloinen toisten plussista ja vauvoista...ehkä se johtuu siitäkin, kun on sen itse kokenut niin monta kertaa niin tietää miten
mahtava tunne sen on.
Se tuli vielä mieleen, että onko teillä, joilla kanssa on jo useampi lapsi...-niin sitten kun plussaa ja alkaa odottaa, niin tuntuu kaikki taas NIIN UUDELTA ! Tai miten sen nyt selittäisi, siis sillä tavalla ihan kun olisi "ensimmäistä kertaa raskaana"

. Minä aina jaksan kysellä neuvollassa kaiken uudestaan ja uudestaan...( vaikka tuntuu välillä siltä, että ne ajatelee että miten toi VANHATEKIJÄ enää taas jaksaa kysyy samaa =) ) Mutta minusta JOKAINEN RASKAUS on UUSI kokemus, ja jokainen raskaus on erilainen ! IHANA :heart: ...vaikkakin onhan niissäkin tietysti omat ikävätkin puolensa, mutta kaikissa asioissahan on molemmat puolet
Juu, sekin "haamuoire" oli vielä tänään, että kun paistoin jauhelihaa, niin minusta se HAISI ihan oudolle ( pahalle ), pyysin jopa meidän tokaluokkalaista maistamaan sitä, että onko se hänestä ihan normaalin makuista

, -hän kyllä kelpuutti sen ihan hyvin...minä en taas voinut edes maistaa sitä ! No joo, tää on taas tätä :headwall:
:kieh:
Mutta tässä taas roppakaupalla plussia kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ja Kimput perään
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: