Ei tuu ei,,,tänne vauvaa

.
Juuri kun minäkin aloin pitkästä aikaa elätellä toiveita,,,kun löysin sen ovulaationkin niin hyvin.............niin johan se hiivatun täti löysi meille :'(

:'( .
Olisi pitänyt vaan uskoa, että miksi se vaavi nytten tulisi, kun ei ole yli kahteen vuoteen mitään merkkiäkään antanut :ashamed: Se vaan tässä kierrossa oli merkillistä, että tosissaan sitä varoitus vuotoa EI TULLUT. Siksi elättelinkin niin toiveita...No tänä aamuna vähän hempeilimme ukko kullan kanssa, niin eikös sitten aamupäivällä se kutsumaton vieras tuli kylään...Eihän minulla oikeesti ollut edes virallisesti myöhässä menkat :ashamed: mutta kumminkin meni mieli ihan maahan. Olin jo mielessäni miettinyt, miten kertoisin miehelleni ilo uutisen, -oli jo monta eri versiota

-minulla kun on tälläinen vauhdikas mielikuvitus...
No tosi asia on, että tänään on siis kp. 1/28-30.
No tästä on jatkettava...aamulla halin pitkään kyynel silmässä tätä meidän kuopusta....Oikea Äidin Prinsessa....Mietin, että mitä minä nyt suren, kun ei vauvaa tullut tähän kiertoon, että PITÄÄ NYT NAUTTIA siitä mitä on !!! Tämä pikku rinsessakin täyttää vasta 3 v, niin kyllä hänkin omalla tavalla on "äidin oma vaavi" vaikka välillä onkin niiiiiin iso tyttö

=) . Eilen vaan pihalla sattui jännä tapahtuma, kun haravoimme yhdessä tytön kanssa ja naapurista kuului pienen vauva itku. Niin tämä tyttö lopetti haravoimisen ja kuunteli hetken ja sanoi: Minä haluan meillekkin tuommoisen ! Kysyin että: Ai minkä ? -No tuollaisen, mikä tuolla itkee...minä silittäisin sitä näin poskesta, sanoi meidän pirpana ja silitti omaa poskeaan =) Se oli niin hellyyttävä tilanne että sydän ihan muljahti...ja tietysti vielä EILEN oli toivon kipinäkin omassa rinnassa, että mitäs jo pääsen myöhemmin kertomaan tytölle vaavi uutisen...
No tästä on porskuteltava vaan eteen päin, vaikka mieli olisikin ihan nollassa......MINÄ NYT JÄNNÄÄN "TÄYDELLÄ" TEIDÄN PUOLESTA !!!
Eli tässä oikein TUHDIT PLUSSA KIMPUT viikonloppua varten: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
-mietin juuri, viitsinkö ostaa ensi kiertoa varten edes niitä ovis-tikkuja...ensin ajattelin että EN !!!!!!!!! Mutta katsotaan nyt, kun saa tämän hiivatun tädin pois, niin voi se mieli muuttua... :ashamed: