Tuossapa se kysymys tulikin... Kärsin toistuvista keskenmenoista ja nyt elokuisen kaavinnan jälkeen olen kokenut kaksi kemiallista raskautta peräkkäin, eli luulen kohdun limakalvon kärsineen kaavinnasta. Luulisin, että sinne ei vaan kiinnity millään mitään.. Tämä siis on vain minun arvaus...
No, tässä sitten uusi jännäysketju! =)
Minky..................kp8/30..................yk6...................2. haaveissa
Koristelkaa joku muu joka osaa! =)
Eilen vielä itkin vaunuista, mutta tänään sit käytiin miehen kans tutkiis niitä ja kotiin tuotiin brion duot 06 mallia uutena. Olivat 300 euroa halvemmat ku 07 malli. =) Nyt loppui vaunujen etsintä ja stressaus!
Lumienkeli: Tarkoitat ilmeisesti niitä Firkonin vaunuja. Ystävälläni ovat ne ja...
Hepskukkuu taas hetken takaa... Ei oo taas millään kerennyt kirjottaa.. (Lue: En ole millään jaksanut ja vaivautunut kirjottamaan...Laiska!) :ashamed:
Maija80: Paljon jaksuja sinulle, olet kovia kokenut. Onneksi voitte molemmat hyvin ja leikkaus onnistui raskaudesta huolimatta! =)...
Shamandalie: Mun piti jo kans eilen mainita mut unohdin, joten kehunpa sitten nyt, että ihana massu oli sullakin, turhaa olet piilotellu! =) Niin ja onnea "tarjousskabaan"!
Ja tervetuloa Myslivelli !
Tulin just neuvolasta ja kaikki ok!
- hb 115 (rautakuurille, ja sain muuten ihan...
Schätzchen: Tosi mageet oli noi vaunut! =)
Mä oon oikeesti tutustunu kaikkiin mahdollisiin vaunuihin, eikä siis vieläkään mitään hajua mitkä ostan. Kun meillä ei ole aikomusta tuhlata omaisuuksia vaunuihin. Kaikki sanoo, et kannataa satsata ku jos tulee sit toinenki niin ovat vielä hyvät...
Ensiksikin onnea kaikille ultrakuulumisista! =) Eipä tainnut huonoja uutisia kellään olla jos ei tympeitä ultraajia huomioida..Kurjaa, et jotkut osaa olla niin tympeitä, vaik luulis et ne tietää, et se on äidin (ja isän) kauan odotettu tapahtuma... Mulla oli kyl tosi kiva ultraaja. Kertoi...
Maukkis ja Mötkylä: Onnea poikauutisista! =)
Kiitos Porsche vinkistä, ostan seuraavaksi sitten sitä!
Veeruska: Myös täällä ei sukupuolta haluttu tietää, tosin ei se lääkäri olisi kertonutkaan, eikä edes pyydettäessä olisi yrittänyt asiaa tutkia. Sanoi kun mielenkiinnosta kysyin, että ei...
Onnea Porschelle tyttöuutisista. Mullakin vahva vahva tyttö fiilis vaik aina oon väittänyt ettei meidän sukuun tuu ku poikia, mutta se selvinnee vasta joulukuussa sitten.
Nipsuliinalle onnea hääuutisten johdosta! :)
Ihania masukuvia kaikilla!
Tänään yritin sitten epätoivoisesti napsia...
Heips!
Eka mä taustailen koko heinäkuun ja sit mä taas innostun löpisemään! :D
mmiilia: En missään nimessä tarkoittanut närkästyneesti sanoa ultrajutusta! Ihan vain lähinnä totesin, että jos itse et tiennyt, että sellainen tarjotaan! No antaa olla! =) Tajuat kyllä..
Kiitos...
Piti tulla kurkkaamaan tätä ketjua tuolta odottajista. En tosiaan tainnut silloin joskus ilmoittaa, että plussattu on ja jotenkin se plussan jälkeinen aika meni jännäten, että mitenköhän tässä käy. Nyt puoliväli häämöttää ja mielenrauha alkaa olla kohdillaan.
Ei muuta kun tsemppiä teille...
Huhhuh! ihan mahtavia kakka- ja synnytysjuttuja! :laugh: Niin ku joku sanoikin, että taitaa olla pohjalaiseen tapaan suora, niin täällä sama "ongelma"! Mä myös olen sitä mieltä, että kyl asiaoista saa puhua just niiden oikeilla nimillä just silloin ku siltä tuntuu. Sitä vartenhan me samassa...
Helou taasen pitkästä aikaan!
Voi kateellisena odottelen että liikkeet alkaisivat tuntua. Moni niitä täällä jo sanoi tuntevansakin!
Tuitsulle myös täältä suuret sympatiat.. Itse kärsin myös selästä ku mulla on tuolla alaseläs rangas joku mutka niin yöllä ku makuuasennos pitää olla, niin...
Oon tosi pahoillani puolestanne! :hug: Itku tuli täälläkin silmään... :'(
Anteeksi, että heti hyppään omaan napaan, mutta mulla on ihan hirveä pelkotila, et kaikki ei ole hyvin...
Mua todellakin jäi nyt arveluttamaan, että onkos normaalia "kasvukipua". Viime yönä heräsin ihan...
Pikaisesti piti tulla käymään tässä, ennen ku ulos nauttimaan auringosta!
Oikein paljon onnea valmistuneille ja tervetuloa uusille! =)
Mulla on nyt kans pari päivää kouristellu massua satunnaisesti. Toissa yönä tuli oikein kivulias selkää vihlova kouristus ja heti ajattelin, et keskenmeno...