Kertokaa mulle mistä vois löytyä kiinalaisia tai japanilaisia merkkejä ja niiden selityksiä, myös aakkosia ja numeroita kaipailen.
Googlettanu oon niin että jo raivostuttaa ku ei taho löytyä kunnollisia merkkejä!! |O
Sille on tullut tarve olla hyvänä kaikille, jopa vippamukia sen piti "aittaa" :D
Niin nätisti aina painaa poskea vasten, silittää kädellä ja sanoo "aiiii". :) :heart:
Kiehun raivosta kun naapurit ajelee huvikseen parin metrin päässä meidän tontin rajalta mönkijällä ja kelkalla päntiönään!! :kieh: :kieh: :kieh: |O
Eikö ne niinku tajua että se tuhannen päristys kuuluu sisälle asti ja vielä kun meilläki nukkuu pikkusin ulkona päiväunia! Niin, no arvatkaa...
Täytti ihan vasta 1-vee ja nyt on alkanut nukkua yöt levottomasti. Ekana sitä ei meinaa saada nukkumaan muuten kuin vieressä olemalla. Ennen nukahti itsekseen kun vain laittoi sänkyyn! Ja yöllä se herää jotain kolmen aikaan ja siitä eteenpäin nukkuu puolen tunnin pätkissä, välillä herää...