Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siis mitkä? Onko ne hylkeestä tehty?
EN TODELLAKAAN OLE SYÖNY, jumalauta, vastustan hylkeenpyyntiä.
Myydäänkö tommosia suomessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Jeppistä, näin tehdään. Hylkeestä otettu, siksihän ne on hyljeöljyä...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Jeppistä, näin tehdään. Hylkeestä otettu, siksihän ne on hyljeöljyä...
Ei jumalauta. :kieh: :kieh: :kieh:
Tooivottavasti ei ole muut urpot kokeilleet kuin sinä.