Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä rinskuli

  1. R

    Oulun äidit

    Hei! Olisiko täällä muita pienten lasten äitejä Oulusta? Olen itse 20-vuotias 5 kk vanhan pojan äiti ja tunnen itseni aika yksinäiseksi koska en tunne muita äitejä. Olisi mukavaa saada juttuseuraa ja samalla myös poika näkisi toisia vauvoja, olisi ihan huippua! :)
  2. R

    Oulun perhekahvilat

    Hei! Tietääkö kukaan toimiiko Oulussa perhekahvilat myös kesällä? Olisin kiinnostunut nimenomaan nuorten äitien ryhmistä, koska olen 20-v 5-kuukautisen pojan äiti :)

Yhteistyössä