Hei! Tietääkö kukaan toimiiko Oulussa perhekahvilat myös kesällä? Olisin kiinnostunut nimenomaan nuorten äitien ryhmistä, koska olen 20-v 5-kuukautisen pojan äiti
Minun käsittääkseni perhekahviloita ei järjestetä kesällä (ainakaan MLL:n sivuilla olevan ohjelman mukaan). Ollaan melkein saman ikäisiä ja minulla on 2kk:n ikäinen poika. Itsellä ei ole Oulussa äitikavereita. Kiinnostaisiko jutella vaikka s-postilla tai facebookissa?
hei teille kummallekki! minäki oon oulusta ja 1,5kk tytön äiti. tosin ikää on kohta 26, mutta välillä tuntuu että ainaki 6vuotta nuorempi ois itelläkään ei oo oikein äitikavereita tai ylipäätänsäkään muitakaan kavereita oman laiskuuen vuoksi (muutettu tänne vuosi sitten ja ollu vaan töissä ja kotona, eikä ne kaverit kotoa tule hakemaan)
niin, että jos en oo liian vanha niin ilmotelkaa
Täälläkin on yksi kohta 24-vuotias Oulussa asuva, kesäkuun puolivälissä syntyneen tytön äiti. Kovasti kaipaisin äitikaveria, välillä olis niiiiin kiva jutella jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa... Saapi laittaa yv
Täällä olis kans yksi oululainen 24-vuotias äitikavereita kaipaava immeinen Viettelen päivät 6kk pojan kanssa kotosalla ja olis mukava saada jutella toistenkin äitien kanssa ja saada vaikka kahvittelu seuraa. Saa laittaa yv:tä.
Täällä huhuilee 27- vuotias, pienen pimun mammaliini. Kaipailisimme myöskin seuraa, tykkäämme hirmuisasti puistoilla ja ulkoilla muutenki, ja tietty kahvitella hyvässä ,mukavassa ja touhukkaassa seurassa