1 kk tapailtu ja mies hinkuaa jo nyt sänkyyn. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liila"

Vieras
en ole tottunut noin vauhdikkaaseen menoon. mies puhuu seksistä AINA ja mitä haluaa tehdä kanssani. minä kieltäydyn joka kerta ja vetoan erilaisiin syihin.
mies on aina yhtä pettynyt kun ei lohkea.

eroanko ja jatkan matkaa yksin?

Mä näen ongelman toistelta kannalta. Jos olen kuukauden tapaillut miestä eikä mun tee mieli hänen kanssaan sänkyyn niin olen kyllä ihan väärässä suhteessa.

Mikä ihme aikuisia ihmisiä vaivaa kun keksitään että niin ja niin kauan pitää tapailla ennen sänkyyn menoa. Ei ole olemassa soveliaisuussääntöjä aikuisille ihmisille. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja jos ei sitä tee mieli niin parisuhde on väärä. Yksinkertaisesti.

Ja huom, en nyt tarkoita että jokaisella ensitreffillä mennään sänkyyn mutta useamman kerran tapailtuaan on musta aikuisten kesken normaalia haluta seksiä.

[QUOTE="vieras";28447028]Mä näen ongelman toistelta kannalta. Jos olen kuukauden tapaillut miestä eikä mun tee mieli hänen kanssaan sänkyyn niin olen kyllä ihan väärässä suhteessa.

Mikä ihme aikuisia ihmisiä vaivaa kun keksitään että niin ja niin kauan pitää tapailla ennen sänkyyn menoa. Ei ole olemassa soveliaisuussääntöjä aikuisille ihmisille. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja jos ei sitä tee mieli niin parisuhde on väärä. Yksinkertaisesti.

Ja huom, en nyt tarkoita että jokaisella ensitreffillä mennään sänkyyn mutta useamman kerran tapailtuaan on musta aikuisten kesken normaalia haluta seksiä.[/QUOTE]

ongelma on siinä, että miehen himot ovat aivan liian suuret. minulla ei ole mitään haluja. en osaa olla parisuhteessa miesten kanssa. he tuntuvat enemmän ystäviltä.

[QUOTE="liila";28447044]ongelma on siinä, että miehen himot ovat aivan liian suuret. minulla ei ole mitään haluja. en osaa olla parisuhteessa miesten kanssa. he tuntuvat enemmän ystäviltä.[/QUOTE]

Ongelma ratkaistu, hanki parisuhde naisen kanssa!

[QUOTE="liila";28447039]mitään ei tipu missään muodossa jos mies ei muutu. tuskin muuttuu. minä en mieltäni muuta.[/QUOTE]

?

Mies haluaa seksiä, en tiedä millainen suhde teillä tämän kuukauden aikana on ollut. Teettekö yhdessä asioita ja tulette hyvin toimeen.

Itsekään en tykkää hosumisesta, mutta mitä tarkoitit lauseella mitään ei tipu jos mies ei muutu
Aiotko sinä siis odottaa niin kauan, että mies ei enää halua seksiä, eikä puhu siitä.
Niin siinä tilanteessa sinä hyökkäät miehen kimppuun ja kaadat sänkyyn.

Tuo taktiikka ei kyllä tule onnistumaan.

Siis mitäs ihmettä? Tuossa vaiheessa pitäs alkaa just olee toisissaa kiinni ku iilimadot ja tunteiden hyrrätä tuhatta ja sataa. Ei tahtois pitää näppejään erossa toisesta.

Selvästi tässä tapauksess on nyt niin että miehelle kiinnostaa ja tahtois sua mut sie viis veisaat.

Jatka matkaa ja anna sen miehen ettiä itselleen joku joka hänet oikeasti tahtoo.

[QUOTE="liila";28447044]ongelma on siinä, että miehen himot ovat aivan liian suuret. minulla ei ole mitään haluja. en osaa olla parisuhteessa miesten kanssa. he tuntuvat enemmän ystäviltä.[/QUOTE]

Oletko koskaan tuntenut mitään seksuaalista ketään miestä kohtaan.

Voisiko olla, että olet bi tai pidät enemmän naisista, mutta et ole vielä uskaltanut tunnustaa sitä itsellesi ja ympäristön paineiden takia yrität olla miesten kanssa seurustelusuhteessa

Sinä olet lesbo,lopeta heti miesten kiusaaminen!!!

En mä ainakaan olisi valmis kuukauden tapailun jälkeen harrastamaan seksiä. Montako kertaa tuossa ajassa edes olette ehtineet tavata? Muutaman kerran? Ahdistavaa ajatella, että oletetaan että kyllä tuolloin jo päästään toimintaan. Parempi pysyä vaan sinkkuna.

[QUOTE="Mitä";28447076]Oletko koskaan tuntenut mitään seksuaalista ketään miestä kohtaan.

Voisiko olla, että olet bi tai pidät enemmän naisista, mutta et ole vielä uskaltanut tunnustaa sitä itsellesi ja ympäristön paineiden takia yrität olla miesten kanssa seurustelusuhteessa[/QUOTE]

en ole koskaan tuntenut mitään ketään kohtaan, en miehen en naisen.
olen hetero, en bi enkä lesbo. en vain tunne himoa.

[QUOTE="liila";28447128]en ole koskaan tuntenut mitään ketään kohtaan, en miehen en naisen.
olen hetero, en bi enkä lesbo. en vain tunne himoa.[/QUOTE]

Sinä olet erittäin julma ja itsekäs tätä miestä kohtaan tai ylipäänsä miehiä kohtaan joita tapailet.

Tuosta pitäisi kertoa heti kun tapaa ihmisen ja jos se on tälle toiselle ok, niin sitten aloittaa jotain.

Nyt sinä loukkaat tätä toista ihmistä ja satutat henkisesti.

Yhteistyössä