Mies petti ja mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en uskaltaisi enää luottaa, tai sitten kävisi just niin että pettäisin itsekin jossain vaiheessa.
Minkä taaksensa jättää, sen edestään löytää.. En jotenkin jaksa uskoa tollaisen teon jälkeen onnelliseen tulevaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kannattaa yrittää kun mitään suurempaa vahinkoa ei ole käynyt.

Mitään suurempaa :o :headwall:

Mies petti kerran, ei ollut mitään "suhdetta" , tuntuu katuvan ja haluaisi yrittää vielä. Lapsetkin siinä vielä mukana. Eli ei tuossa ole mitään peruuttamatonta ole käynyt. Jos tietysti toista osapuolta ei haluta niin eihän sille minkään mahda. Mutta tuntuu jotenkin haluttavan kun täälläkin kyselee mielipiteitä. Mutta tietäähän nämä naisten ohjeet: JÄTÄ SE SIKA!!! :laugh:

Kannattaa yrittää kun mitään suurempaa vahinkoa ei ole käynyt.

Mitään suurempaa :o :headwall:

Mies petti kerran, ei ollut mitään "suhdetta" , tuntuu katuvan ja haluaisi yrittää vielä. Lapsetkin siinä vielä mukana. Eli ei tuossa ole mitään peruuttamatonta ole käynyt. Jos tietysti toista osapuolta ei haluta niin eihän sille minkään mahda. Mutta tuntuu jotenkin haluttavan kun täälläkin kyselee mielipiteitä. Mutta tietäähän nämä naisten ohjeet: JÄTÄ SE SIKA!!! :laugh:

Saa sinusta kuvan.Ihan hyväksyttävää on pettää vaimoaan.
Se ihan normaalia parisuhteessa.
Näin näyt ajattelevan.
Tuotahan voi sitten jokainen aviomies alkaa harrastaa.
Ja vaimojen pitää pettäminen hyväksyä ja yrittää uudelleen .
Juuri lastenkin takia.
KYLLÄ MIES VOI ITSEKKIN MIETTIÄ MITÄ TEKEE.
EI OLE VAIMON VELVOLLISUUS HYVÄKSYÄ.

JÄTÄ SE SIKA ! Niinkuin moni muukin mieltä täällä

Tunteet ei kuitenkaan kuole sekunnissa. Mä olen aina uskonut avioliittoon ja siihen että se on periaattessa ikuinen sitoumus. Pettäminen on vaan aika iso rikos avioliitossa. Riippuu varmaankin siitä miten asiassa pääsee sopuun siis jos pääsee. Lapsetkin merkitsevät paljon ja olisi rakaa vetää lapset pois kotimaastaan, koulusta, tarhasta ja isovanhemmista sekä isästä. Toisaalta kun on myös joskus ajateltava itseänsäkin. En haluaisi tehdä väärin ketään kohtaan. En todellakaan vihaa miestäni olen vain surullinen ja tietenkin pettynyt mutta enimmäkseen peloissani. En niinkään mistään muutoksesta ja siitä etten jaksa enää riidellä. Kumpa tämä pääkoppa olisi selkeä.

Onneksi olen ollut aiemmin ennen kriisiä siis ihan onnellinen. Mutta mies taas ei ole ollut onnelinen pitkään aikaan joten sekin mietityttää et onko järkeä jatkaa jos toinen ei ole onnelinen.

Saa sinusta kuvan.Ihan hyväksyttävää on pettää vaimoaan.
Se ihan normaalia parisuhteessa.
Näin näyt ajattelevan.
Tuotahan voi sitten jokainen aviomies alkaa harrastaa.
Ja vaimojen pitää pettäminen hyväksyä ja yrittää uudelleen .
Juuri lastenkin takia.
KYLLÄ MIES VOI ITSEKKIN MIETTIÄ MITÄ TEKEE.
EI OLE VAIMON VELVOLLISUUS HYVÄKSYÄ.

JÄTÄ SE SIKA ! Niinkuin moni muukin mieltä täällä

Ei pettäminen tietenkään ole hyväksyttävää mutta kuka sanoo ettei anteeksikaan voi antaa? Eikä tietenkään pelkästään lasten takia mutta kaipa nekin painavat vaakakupissa?
Ja kaipa tuota harrastavat tasapuolisesti naiset ja miehet. Samoiten anteeksikin voi antaa niin mies kuin nainenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onneksi olen ollut aiemmin ennen kriisiä siis ihan onnellinen. Mutta mies taas ei ole ollut onnelinen pitkään aikaan joten sekin mietityttää et onko järkeä jatkaa jos toinen ei ole onnelinen.

Anna anteeksi,kyllä niitä pahempiakin kriisejä parisuhteessa on :hug:

Yhteistyössä