Erosta aikaa 1 vuosi; mies otti yhteyttä, mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pika-apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Myy";29132868]Itse jättäisin tuon "Tämä oli viimeinen viestini sinulle" pois, menee hieman dramatiikan puolelle. Mutta hyvä ja jämäkkä vastaus.

Se on hyvä pointti minkä jo muutama muukin totesi, että mies ainakin saa tietää että olet lukenut viestin. Asiallinen ja jämäkkä vastaus on hyvä.[/QUOTE]

No voihan sitten sanoa vaikka, että "jatkossa en vastaile enää". Kuitenkin, hyvä heti samalla kertaa tehdä selväksi että ei kannata enää viestitellä, kun ei vastausta heru.

"Hei, olen lukenut viestisi ja haluan vain sanoa, että olen siirtynyt elämässäni eteenpäin. Minulla ei ole enää mitään tunteita sinua kohtaan, enkä halua meidän pitävän enää mitään yhteyttä toisiimme. Tämä oli viimeinen viestini sinulle. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin."

Ehkä turhan monisanainen mun makuuni. Mitä useampi lause, sitä keskusteluun-kutsuvammalta voi kuulostaa... Vaikka se voi ollakin vähän makuasia.

Joskus alleviivaavat sanat toimivat päinvastoin, eli ottaisin ainakin pois molemmat "mitään" -sanat.

"Tämä oli viimeinen viestini sinulle" voi olla hieman haastava, ja myöskin turhan dramaattinen, vaikka ymmärrän kyllä että haluat vain tuoda ilmi sen ettet enää vastaa mahdollisiin viesteihin.

Ihan asiallisen ja selkeän viestin olet kirjoittanut. Jos haluat jotain lähettää, tuon voi hyvinkin pistää. Ja sitten pidät vaan kiinni siitä, että tuli sieltä mitä tahansa, tai vaikka mies ei vastaisikaan enää mitään, et vaivaa enää päätäsi asialla. Hienoa, että olet siirtynyt elämässäsi eteenpäin! :)

Miksi kiittäisit viestissä että hän otti yhteyttä? eli ei mitään kiitos mutta ei kiitos ja miksi toivottaisit hyvää jatkoa?

Oikeesti ei kannata vastata mitään tai laittaa sit jotain todella lyhyttä, et olen päässyt elämässä eteenpäin, en halua olla tekemisissä. ja piste.

[QUOTE="vieras";29132904]Mä en vastaisi mitään. Jos viestejä alkaisi tulla lisää, vastaisin sitten lyhyesti, että älä enää yritä ottaa yhteyttä.[/QUOTE]

samaa mieltä.

Lähetin miehelle viestin, mutta muokkasin tuota "tämä oli viimeinen viesti sinulle" muotoon "jatkossa en vastaile enää". En nimenomaan halunnut lähettää mitään draamakuningattaren viestiä ja tuo oli hyvä korjaus.

Vittu, onko naiset oikeasti näin tyhmiä????

Eipä ole ihme että eroja tapahtuun niin paljon..

ELI: Vastaat joko kyllä tai ei, siis todellakin vastaat! Eihän se ukko muuten vittu tiedä mitä ajattelet!!!

Yhteistyössä