1 vee hampaiden pesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mäntti

Jäsen
04.10.2005
270
0
16
Miten saatte pestyä 1v muksujen hampaat. Meillä 1 v 2kk ja hampaiden pesu yhtä taistoa. Esikon kans ei ongelmia, mut nyt tää pienempi on niin hanakka pistää hanttiin että huudoksi menee. Olen välillä pesemättä, välillä hirveällä temppuilulla saa vähän suuta raotettua, tai sit huudetaan. Etuhampaat ovat aika kurjan näköiset jo ja haluaisin kuitenki pitää hampaat kunnossa. Miten muilla? Kuinka saatte ko. homman tehtyä?

meillä pestään aamuin illoin vaikka hankalaa on. ei neiti tykkää avata kovin suutaan mutta kun olen saanut harjattua annan "palkinnoksi" harjan hänen omaan käteen ja hän harjailee itse vaikka kuinka ja kauan. siten on suu ruvennut paremmin aukeamaan kun neiti tietää palkinnosta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 17:49 vieras kirjoitti:
meillä pestään aamuin illoin vaikka hankalaa on. ei neiti tykkää avata kovin suutaan mutta kun olen saanut harjattua annan "palkinnoksi" harjan hänen omaan käteen ja hän harjailee itse vaikka kuinka ja kauan. siten on suu ruvennut paremmin aukeamaan kun neiti tietää palkinnosta.

meillä kaks harjaa joka toinen aina hänellä itellä....ei sekään auta, sillo huutaa kahta kauheemmin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 21:00 Hansu26 kirjoitti:
meillä ollaan silla pesty hampaat et poju kattoo peilistä kun äiti pesee hampaat, meilläkin oli alussa yhtä tapellua. eli poju on sylissä ja kattoo peilistä kuinka hampaat pestään.

siis pojun hampaat pestään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 17:49 vieras kirjoitti:

Meillä myös näin!

Meillä harjaillaan silloin tällöin. Silloin kun poika antaa mä harjaan. Jos ei anna harjata, niin sitten "harjaa" itse eli 2x päivässä jollain tapaa hampaat pestään.

Hammastahna on tuonnut uuden innon antaa äidin pestä hampaita. Nyt kolmena päivänä ei ole ollut mitään ongelmia.

Yhteistyössä