Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja AAMEN:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja anlisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihvi:
Kyllä 1-vuotias Mäkkäristä saa ihan yhtä terveellisen aterian kuin Rossostakin. Eihän sitä tarvi ottaa hampparia, ranskiksia ja limua vaan voi ottaa just vaikka miniporkkanat, hampurilaisen (eihän siinä ole kuin leipä, täyslihapihvi ja juusto) ja maidon tms.
Tavallisessa hampparissa ei ole edes juustoa ja sen voi pyytää ilman ketsuppia ja sinappia.
TÄTÄ MÄ EN SIT TAAS YMMÄRRÄ YHTÄÄN!! ETTÄ PELKKÄ PIHVI JA LEIPÄ, MIKÄ SE SELLAINEN HAMPPARI ON?? JA LAPSISTA TULEE UUSILLE MAUILLE ALLERGISIA KUN SYÖTETÄÄN NÄIN PELKISTETTYÄ RUOKAA.
aivan kuin tämä mäkkärissä käynti olisi perusta hyvälle ruokavaliolle ja muualla ei syödäkään täysipainoista ruokaa ollenkaan..?varsinkaan kotona ei maistella uusia ruokia?täh? mikä on pointtisi?
TIEDÄN TAPAUKSEN JOSSA VIELÄ 10-VUOTIASKIN OTTAA HAMPPARIN PELKÄLLÄ PIHVILLÄ - RAUKKA - SIITÄ NYT ON MAKUELÄMYS KAUKANA. JA KOTONAKIN ON NIRSO RUOAN SUHTEEN. KAI NYT KUN ON AINA NÄMÄ RUOAT PELKISTETTY TÄHÄN TYYLIIN. SE OLI POINTTINI. ETTÄ EN YMMÄRRÄ MIKSI OPETTAA LAPSI SIIHEN ETTÄ HAMPPARI ON PELKKÄ PIHVI SÄMPYLÄN VÄLISSÄ. MAHTAA OLLA HYVÄÄ.
ota toi caps lock pois päältä,kiitos.
ja mitä väliä sillä on.jospa hän tykkää hampurilaisestaan noin? ja jos syö vaan niitä elääkseen niin se vasta huoli olisi.
MIKS OTTAISIN CAPS LOCKIN POIS PÄÄLTÄ. KIITOS.
NO, MUSTA ON SÄÄLITTÄVÄÄ JOS 10-VUOTIAAN MAKU RAJOITTUU PIHVIIN JA VEHNÄLEIPÄÄN.
TÄMÄ OLI MINUN MIELIPITEENI.
Olisi kannattanut mamman tarjota kotiruokaa niin ei tarvitsisi 10 vuotiaan käydä mäkkärissä pihvillä ja leivällä. Meillä kun ei ne makuelämykset tule 10 vuoden päästäkään rajoittumaan mäkkiin vaan niitä elämyksiä tullaan saamaan ihan muualta
MISTÄ SÄ PÄÄTTELET ETTEI SYÖ KOTIRUOKAA, VAAN KÄY AINOASTAAN MÄKKÄRISSÄ??
TULEEPA MIELEEN, ETTÄ JOS NIITÄ MAKUJA ON TARVE RAJOITTAA MÄKKÄRISSÄ, NIIN MITES MUUALLA.
aika yksinkertaisesti ajattelit että jos aloituksessa puhutaan 1vuotiaasta niin sä vedät 10 vuotiaan mukaan keskusteluun..
ja sun huolestuneisuus siitä ettei syö mäkkärissä muutaku pihviä ja sämpylää kertoo jo aika paljon..
ja tottakai kukaan keskusteluun osallistuneista ei syötä kotonaan muutakuin jauhelihapihvejä ja vehnäsämpylöitä.. haloo!!!??
MINÄHÄN EN VASTANNUT ALOITUKSEEN, VAAN VIESTIIN, JOSSA TODETTIIN, ETTÄ VOI SYÖTTÄÄ PELKKÄÄ PIHVIÄ JA SÄMPYLÄÄ PIENELLE LAPSELLE.
JOHON MINÄ TOTESIN, ETTÄ SITÄ EN YMMÄRRÄ, ETTÄ OPETETAAN TUOLLAINEN RUOAN PELKISTÄMINEN. KUN OIKEASTI EI OLE MINKÄÄN VALTAKUNNAN VAARAA, JOS LAPSI SILLOIN TÄLLÖIN SYÖ HAMPURILAISEN MAUSTEINEEN.
MIKÄLI LUET UUDESTAAN MUN VIESTIT, NIIN POINTTINIHAN OLI TÄMÄ.
ihan sama luenko uudestaan kun en tajuu muutamiakaan asioita sun jutuista..miks pitäis syödä?
mut ei se haittaa,elämä maittaa.ja edelleen meillä syötetään mäkkäreissä ynnä muissa pojalle vain sämpylöitä ja omia ruokia..
ei sen tarviikaan oppia syömään hampurilaisia jos multa kysytään.
voithan sä alkaa tursottaa majoneseja ja suolakurkkuja kaikkiin ruokiin kotonakin niin johan alkaa maistumaan kun tarpeeks tuputtaa
outoo olla huolestuntu siitä että lapsi ei syö hampurilaisia kunnon mausteilla..
MISSÄ KOHTAA SANON, ETTÄ HUOLESTUNUT. VAI VAANKO ETTÄ EN YMMÄRRÄ SITÄ??
ENKÄ ITSE ASIASSA OSTA KOSKAAN KOTIIN MAJONEESIA JA SUOLAKURKKUA, MISTÄKÖHÄN SÄ SEN TAAS REVIT?? HAMPURILAISEEN NE TILATTAESSA KUULUU, ENKÄ ALA LAPSELLE RUOKAA PELKISTÄMÄÄN.
JÄNNÄ ETTÄ SANOT, ETTEI TARVII OPPIA SYÖMÄÄN HAMPURILAISIA JA SIT KUITENKIN SYÖTÄT SILLE SITÄ PIHVIÄ JA SÄMPYLÄÄ, JOTA HAMPURILAISEKSI KUTSUT.
TEEPPÄ TAAS JOTAIN JÄNNIÄ JOHTOPÄÄTÖKSIÄ MUN RIVIEN VÄLISTÄ!!