M
"mie"
Vieras
Hassu huolenaihe tämäkin, mutta eikö normaalisti 1-vuotiaat ole tosi meneväisiä? Meidän 1-vuotias vaan istuu paikallaan. Toki siinä on hyvätkin puolensa, voidaan esim. käydä kaupassa ilman että lapsi karkailee, mutta jotenkin kerhossakin on outoa kun muut menee hullun lailla ja meidän poika vaan ON. Nytkin lapsi on istunu varmaan tunnin paikallaan täällä sisällä ja leikkiny lusikalla ja mukilla. Ulkona ei liiku yhtään, vähän ehkä konttailee. Ei osaa vielä muutenkaan kävellä.
Onko kellään muulla ollu tällasta, missä iässä lapsi reipastui vai reipastuiko ollenkaan? Olen itse todella arka ja hiljainen ja pelkään, että lapsi on periny luonteen multa. Tai ei lapseni nyt varsinaisesti arka ole, mutta tooosi rauhallinen kuitenkin. On myös todella äidin perään, en oikein saa hävitä näköpiiristä ollenkaan, muuten tulee itku.
Onko kellään muulla ollu tällasta, missä iässä lapsi reipastui vai reipastuiko ollenkaan? Olen itse todella arka ja hiljainen ja pelkään, että lapsi on periny luonteen multa. Tai ei lapseni nyt varsinaisesti arka ole, mutta tooosi rauhallinen kuitenkin. On myös todella äidin perään, en oikein saa hävitä näköpiiristä ollenkaan, muuten tulee itku.