K
kummi
Vieras
Mikä olisi sopiva summa kummilapselle 10-vuotissynttäri lahjaksi? Tuo 20 e tuntuu jo aika isolta, mutta mitä mieltä te olette?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Markoissa se 50 mk tuntuisi sopivimmalta.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö 5 euroa? miettikää vähän mitä olette saaneet itse 10 vuotiaana lahjaksi!! raja nyt jossain. 20 euroa tuon ikäiselle on ihan liikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö 5 euroa? miettikää vähän mitä olette saaneet itse 10 vuotiaana lahjaksi!! raja nyt jossain. 20 euroa tuon ikäiselle on ihan liikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö 5 euroa? miettikää vähän mitä olette saaneet itse 10 vuotiaana lahjaksi!! raja nyt jossain. 20 euroa tuon ikäiselle on ihan liikaa!
Rahan arvo on muuttunut jonkin verran siitä kun oli markat käytössä jollet ole huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö 5 euroa? miettikää vähän mitä olette saaneet itse 10 vuotiaana lahjaksi!! raja nyt jossain. 20 euroa tuon ikäiselle on ihan liikaa!
Rahan arvo on muuttunut jonkin verran siitä kun oli markat käytössä jollet ole huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö 5 euroa? miettikää vähän mitä olette saaneet itse 10 vuotiaana lahjaksi!! raja nyt jossain. 20 euroa tuon ikäiselle on ihan liikaa!
ai jaa, meillä tyttö täytti kanssa hiljattain 10 v sai lahjaksi rahaa yhteensä 420?, kummeilta 50?, molemmilta isovanhemmilta 100? yms eikä yhtään pitänyt paljona, osti taulutelkkarin omaan huoneeseensa