10kk ei syö enää yhtä paljon iltaisin!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja poika

Vieras
Miksiköhän iltapuuro ei enää uppoa juuri yhtään? Pärjääköhän se nyt tuolla muutamalla lusikallisella koko yön... Ei paljon nappais yöllä alkaa taas imettämään. Muut ruoat menee lähes yhtä hyvin kuin ennenkin ja poika on kaiketi ihan tervekin. Ei ainakaan mitään vatsaoireita tms. ole.

No tietysti vaihtelua kannattaa kokeilla. Mutta jos yleensä ottaen syö hyvin, niin älä noteeraa koko juttua. Mulla tyttö joka on pikkuvauvasta asti tiennyt itse onko nälkä vai ei, enkä ole hälle tuputtanut tai rajoittanut. Joskus on ollut montakin päivää juurikaan syömättä, mutta aina on ruvennut syömään taas entiseen malliin. Eikä kannatakkaan alkaa yöllä syöttämään, syöpi sitten aamulla jo on nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
ootko vaihellu eri puuroja..? Meillä ainaskin yhteen aikaan alko ne 2 samaa makua jo tympimään ja vaihdon myötä meni taas hyvin alas..

Luulen että tuo vois olla syynä mutta tuolle pojalle kun ei käy kuin kaksi Muksun puuroa ja joku Semperin ihan mauton riisipuuro. Kaikki muut sisältävät maitojauhetta_lord knows why_eikä niitä siis voi antaa. Poika on maitoallergikko. Itse voisin tehdä kyllä, mutta annan tuota Muksun Puolukkaista puuroa koska valmispuurot sisältävät kalsiumia, jota haluan pojan saavan kun ei korvikketta juo vaan imetän kiinteiden lisäksi. Äidinmaito ei sisällä yhtä paljon kalsiumia kuin korvikkeet tai maitotuotteet yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
No tietysti vaihtelua kannattaa kokeilla. Mutta jos yleensä ottaen syö hyvin, niin älä noteeraa koko juttua. Mulla tyttö joka on pikkuvauvasta asti tiennyt itse onko nälkä vai ei, enkä ole hälle tuputtanut tai rajoittanut. Joskus on ollut montakin päivää juurikaan syömättä, mutta aina on ruvennut syömään taas entiseen malliin. Eikä kannatakkaan alkaa yöllä syöttämään, syöpi sitten aamulla jo on nälkä.

Ja tätäkin mietin että onhan sitä jokaisella kausia kun ei vaan maita. Katsotaan nyt... ei tuo aliravittukaan ole. 10kg jässikkä.

Yhteistyössä