V
voikonäin
Vieras
Naapurin tyttö tulossa meidän pihaan leikkimään 3v:n kanssa. Aita on. Uskallanko jäädä itse sisälle leipomaan pullaa? Tuttu ja kiltti tyttö, omakotitalo, iso piha ja keittiön ikkunasta näkee puolen pihaa... Koskaan ei ole vielä lapsi ollut ilman mun vahtiani tai muuta aikuista ulkoilemassa omassa pihassa. Oonko neuroottinen? 