Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miimi, onhan se totta että toiset vaan lisääntyy tilanteesta huolimatta, sille ei vaan voi mitään.
Mä en ainakaan enää jotenkin jaksa miettiä elämän epäoikeiden mukaisuutta tässäkään asiassa. Joskus olin kateellinen yhdelle tuttava pariskunnalle.. on rahaa, hyvät työpaikat, lapsi syntyy vuoden päästä häistä, rakennetaan uus talo, mökkiä, venettä jne.. Mutta kun sillä miettimisellä ei saavuta mitään, mulle tulee ainaki vaan paska mieli, joten en jaksa sitä. Pitäs vaan yrittää elää päivä kerrallaa, edes kohtuu positiivisesti. Kaikilla meillä on oma tie kuljettavana
Alkuperäinen kirjoittaja Mörkötys;22863467:Kaarne Voi ilomielin lähettäisin tädin matkoihinsa sun luoOlenkin saanut siitä tarpeekseni jo, potkasu persuksille ja sinne lentää
![]()
Heips!
Olen uusi täällä. Meillä olis alkanu ICSI hoidot nyt tammikuussa, mutta kaikki nyt näyttää tyssävän siihen, että Orgalutran lääke on loppu koko maasta, eikä sitä ole saatavilla mistään. Onko kukaan törmänny tämmöseen, tietääkö kukaan milloin mahdollisesti olis saatavilla taas?
Heips!
Olen uusi täällä. Meillä olis alkanu ICSI hoidot nyt tammikuussa, mutta kaikki nyt näyttää tyssävän siihen, että Orgalutran lääke on loppu koko maasta, eikä sitä ole saatavilla mistään. Onko kukaan törmänny tämmöseen, tietääkö kukaan milloin mahdollisesti olis saatavilla taas?