N
"nimetön"
Vieras
Hei, minulla on ongelma johon tarvittisin apua mutta olen todella ujo puhumaan ( varsinkin netissä ) ongelmistani joten tarvitsin paljon rohkeutta kirjoittaakseni tämän ja tunnen tekeväni väärin... Mutta siis olen 13 vuotias tyttö ja mulla on kaikki ihan hyvin... Mulla on ihana perhe ja ystäviä
mut nyt minusta on alkanu tuntua et kaikki menee pieleen... Mulla on kamala olo ja tulen surulliseksi pienistäkin asioista... Olen jännittävää tyyppiä joten alan jännittämään erittäin helposti.... Olen itkenyt paljon lähiaikoina ja en ole todellakaan tyytyväinen itseeni... Oli noin kaksi viikkoa sitten tosi ahdistava olo yhen jutun takia ( ongelmia ystävien kanssa ) ja otin sitten veitsen käteeni... Vasemmassa kädessä nyt haavoja... En pelkää näyttää koulussa viiltelyn tuloksia koska tiedän että ketään ei kiinnosta siellä minun asiani .... Mietin vain että voisiko minulla olla merkkejä masennuksesta ? En tiedä onko tämä sopiva paikka kirjoittaa 13 vuotiaan ongelmia mutta ajattelin että täältä voisi saada kunnon kommentteja eikä pelkkiä pilkkoja... kiitos....