14v ja 106 kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olettekos koskaan tulleet ajatelleeksi että sen painon taustalla voipi olla vaikka tutkimaton kilpirauhasen vajaatoiminta?!! On toki suurin osa ylipainoisia oman liikkumattomuutensa ja syömisten takia..mut silti..

Oma mies on 192 cm ja painaa 99 kg
Ylipainoa on.

Jos tuon ikäinen painaa 106 kg tuolla pituudella, niin voisin sanoa, että on syytä laihduttaa. Yleensähän tuon ikäinen on tosi hoikkaa tekoa.

No, miehillä menee teoriassa niin, että oma pituus - 100cm = sopiva paino eli teillä 83kg.
Mutta käytännössä mun mielestö kannattaa katsoa ruumiinrakennettakin.

Kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, hän painoi n. 80kg. Oli tooosi laiha.
Ton teorian mukaan pitäisi painaa 86kg, kun pituutta on 186cm.
Nyt on 100kg ja ei edes näytä pulskalta. Ihan alin paino mun mielestä hänelle on 90kg, muuten on liian luikku.

Treenaako? Hormonit kasvattavat lihasmassaa ihan älyttömästi. Mieheni on painanut nuorena 120 kiloa ja on 173 pitkä. Pelkkää lihasta oli. Kiroaa vieläkin hormonien vaikutusta, mutta nuoret on typeriä. Samoja ikiä oli kun sun poikas.

Jos on sortunut hormoneihin niin äkkiä kertomaan niiden OIKEISTA vaikutuksista. Ei todellakaan hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vaikea arvioida. Mun mies on 190cm ja painaa 135kg. Mut ei oo silti lihava.

Jos ei ole todella lihaksikas, niin tuolla BMI:llä (37,3) on jo vaikean lihavuuden sarjassa...No, mitä kukakin pitää sitten lihavana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onhan tuo pitkäkin,mutta paljolta kuulostaa...mun 13½v poika painaa 40kg,n.163cm.

no tuohan on jo liian laiha..

kasvuiässä monesti pojat on luikkuja ja rakenne rotevoituu kun pituuskasvu loppuu ja lihakset alkaa kehittyä. Toiset on vielä 18v laihukaisia. Miehillä kun ei tuota rasvaa pakkaa rintoihin, reisiin ja pakroihin niinkun tytöillä tuossa iässä alkaa tulla.
Minusta ap:n tapauksessa kuulostaa todella isolle pojalle, jotenkin ajattelis että jos on lihasta noin paljon niin olis kyllä tosi varhaiskehittynyt. Oma mies 185 pitkä ja painaa 90 ja omaa ison kaljamahan plus pyöreyttä, käy punttiksella ja lihasmassaakin löytyy mutta siis noin 10kg tavoite tiputtaa kun nivelet kärsii ja kolesterooliarvot pilvissä.

paino kuulostaa kyllä kovalta, itsellä 16vuotias poika kanssa 183cm pitkä , painoa 85kg ja hänkin on isokokoinen leveät hartiat ja reidet , on ollut luokkansa isoimpia aina, mutta peilihän sen kertoo onko tarvetta laihduttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sopusuhtainen...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vaikea arvioida. Mun mies on 190cm ja painaa 135kg. Mut ei oo silti lihava.

Jos ei ole todella lihaksikas, niin tuolla BMI:llä (37,3) on jo vaikean lihavuuden sarjassa...No, mitä kukakin pitää sitten lihavana.

Ihan normivartaloinen, toki lihasmassaa löytyy kun tekee pitkää päivää metalliteollisuudessa ja joutuu päivittäin nostelemaan useiden kymmenien kiloisia raaka-aineita. Mut ei kuitenkaan ole mikään bodattu lihaskimppu. Ei se bmi aina kaikkea kerro.

Yhteistyössä