15-vuotias rippikoululainen joutui Kannelmäessä törkeän joukkoraiskauksen uhriksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="niin";26098993]johtuu kasvatuksesta, niitä ei pidetä kurissa.[/QUOTE]

"Poikia ja nuoria miehiä kannustetaan kahleettomaan vapauteen ja etuoikeuteen hankkia kokemuksia kylän jengeissä ja cucashopeissa (pubeissa). He kopioivat käyttäytymismallinsa isältään, sukulaisilta, kylänmiehiltä ja kavereiltaan. Testosteronia tirisevät, lain rajoilla siksakkaavat nuorukaiset ovat kulttuurituote, jotka pullistelevat paidansaumat pinkeinä. He ovat machoja, jotka kerskuvat seksikokemuksillaan ja mässäilevät tempuillaan ja kuinka ne tehdään, vaikkei niitä vielä olisikaan. Lapsia siittämällä mies todentaa voimansa ja potenssinsa. Pojilla on täydellinen vapaus, jota ruokkii miesten täydellinen autonomia."

[QUOTE="niin";26099051]ei läheskään sama asia k uin yhden ihmisen loukkaaminen noin. breivik on itsekin sairas, noi on vaan ylimielisiä ja röyhkeitä lelllipenikoita.

breivik hoitoon, nuo kaksi eläintä hirttoköyteen.[/QUOTE]

Off topic, mutta mitä hyötyä on Breivikin "hoitamisesta" ?! Köyden jatkoksi vain paremminkin.

[QUOTE="vieras";26099145]"Poikia ja nuoria miehiä kannustetaan kahleettomaan vapauteen ja etuoikeuteen hankkia kokemuksia kylän jengeissä ja cucashopeissa (pubeissa). He kopioivat käyttäytymismallinsa isältään, sukulaisilta, kylänmiehiltä ja kavereiltaan. Testosteronia tirisevät, lain rajoilla siksakkaavat nuorukaiset ovat kulttuurituote, jotka pullistelevat paidansaumat pinkeinä. He ovat machoja, jotka kerskuvat seksikokemuksillaan ja mässäilevät tempuillaan ja kuinka ne tehdään, vaikkei niitä vielä olisikaan. Lapsia siittämällä mies todentaa voimansa ja potenssinsa. Pojilla on täydellinen vapaus, jota ruokkii miesten täydellinen autonomia."[/QUOTE]

Tuossa kuvaillaan Namibian kokemuksia, miten ne liittyvät tähän?!

En tehny ilmotusta. Pojat vietiin putkaan ja mut tuotiin maijalla kotiin. Ois poliisit minusta voineet sanoa mulle, että haluanko tehdä rikosilmotuksen tms. Tai ehkä ne kysyivätkin, mutta en niiden poikien aikana uskaltanut sanoa että joo.. En muista, kun olivat ensin väkisin juottaneet mulle raakaa kossua ne jätkät.

Kyllähän se alitajusesti on ikuiset arvet jättänyt jonnekin pinnan alle, en oikein arvosta miehiä saati luota. Jotenkin halveksun seksiäkin. Kai ne kaikki tunteet pulppuaa jo sieltä teini-iästä.

Ei tollaset raiskaajat tajua, millasta tuhoa ne saavat ihmisessä aikaan.

Voi hyvänen aika, mä olen pitänyt sua aina ihan kusipäänä. Nyt mä tajuan. Voitkohan antaa anteeksi sen, miten olen sulle puhunut ja kommentoinut? :(

[QUOTE="hmm";26096158]Mua jotenkin ahdisti tuossa noi pojat ja heidän muut kaverit kun eivät ymmärrä selkeesti kuinka vakava rikos raiskaus on... Pistää miettimään tekijöiden kansalaisuutta...[/QUOTE]
No sä olit eka...ei siinä kauaa mennyt.

[QUOTE="niin";26099051]ei läheskään sama asia k uin yhden ihmisen loukkaaminen noin. breivik on itsekin sairas, noi on vaan ylimielisiä ja röyhkeitä lelllipenikoita.

breivik hoitoon, nuo kaksi eläintä hirttoköyteen.[/QUOTE]

Juu, en puhunutkaan noista raiskauksista, vaan vastaukseni oli erään ketjuun kirjoittaneen toteamukseen, jossa väitti rasismin olevan rikoksista kamalin (ironisessa mielessä). Siihen vastasin, kuten vastasin. Raiskaukset ovat totta kai hirmutekoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä