N
nuori...
Vieras
elikkä olen 15 vuotias ja elämä vähän sotkussa.. Minulta löyty joulun aikaan kasvain selkärangasta . .heti toisten kuvien jälkeen löytyi uusi yllätys . muunnoksia pikkuaivoissa . ja nyt jännitän että mitähän yllätyksiä seuraavaksi . suvussa on vielä paljon syöpää niin mietityttää sekin . Ja sen jälkeen ei ole koulu maistunut kun tämän tiedon sain . vaikken tietosesti asioita vatvonut mielessä . nyt vasta on alkanut miettimään että onkohan tää vakavaa .. ja kun koulu ei oikein luistanut niin koululla sovittiin että jään kahdeksannelle luokalle että voin nostaa numeroita enemmän .. Olen joskus sairastanut masennusta , ja juuri kun elämä on alkanut luistaa niin pukkaa tämmöstä . nyt tuntuu että masennus uusii . tuntuu ettei tässä koko elämässä ole yhtään järkee . synnytään vain työtä tekemään , ja kun työelämästä pääsee pois kuolee kohta . enkä äidille halua puhua sillä äidillä on paljon muutakin ajateltavaa .. asiaa ei myös paranna se että olen sairastanut 3 vuotiaasta asti nivelreumaa .. josta varmaan jossain vaiheessa olin katkerakin kun en voinut liikkua ja juoksennella ta tehdä täysin samoja asioita .. nyt ottaa vain päähän että kaikki tuli tähän rakoon , olisi tullut vaikka ylä-asteen jälkeen ... oli pakko johonkin purkautua ...