175cm/81kg paljon pitäs laihduttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurvit suoriksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurvit suoriksi

Vieras
Syön aamupalan joka on pari leipää ja kahvi, sekä yhden lämpimän kotiruuan. En vaan laihdu. Kävelen vähintään 3km joka päivä. Ja yhden pienen lapsen kotiäiti olen. Ruuanlaitto ei suuremmin kiinnosta, pitää olla helppoa ja nopeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko syöt liian vähän tai huijaat itseäsi.

Kymmenisen kiloa pois vähintään.

Vähintään? Riippuu kyllä tasan ruumiinrakenteesta ja lihasten määrästä jne. Voi olla jopa toi 81 sopiva paino noin pitkälle. Peili sen parhaiten kertoo eikä vaaka.

En syö! Ruisleipää tai täysjyvää pari palaa. Päälle juustoa 15-17% ja jotain leikkelettä, kurkkua tai tomaattia. Kotiruoka on just keitto, kastike/perunat ym. peruskamaa. Mehua en juo. Karkkia ei ikinä. Viikonloppuisin juon olutta max. 10 annosta yhteensä.

Jos syöt liian vähän,niin elimistösi on "säästöliekillä".Alahan syömään aamupala,ruoka,päiväkahvi,ruoka ja iltapala..eihän sun tarvitse kauhean isoja annoksia syödä,mutta jos syöt vain nuo mitä kerroit niin syöt aivan liian vähän! liian vähäinen syöminenki hidastaa laihtumista!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En syö! Ruisleipää tai täysjyvää pari palaa. Päälle juustoa 15-17% ja jotain leikkelettä, kurkkua tai tomaattia. Kotiruoka on just keitto, kastike/perunat ym. peruskamaa. Mehua en juo. Karkkia ei ikinä. Viikonloppuisin juon olutta max. 10 annosta yhteensä.

Yhdessä oluessa voi olla n. 200 kcal. Oluen juontia voisit vähentää.

Muuten syöt liian vähän. Jos syöt vaan pari leipää päivässä + keittoaterian. Sulle tulee ehkä n. 500-600 kcal noina päivinä (riippuen keitosta). Sun pitää syödä tuplasti se, ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuossahan sulla on syy miksi et laihdu. Niin ja vastaus kysymykseesi: 5 kg ja olet normaalipainoinen, 10 kg ja olet todella hyvän kokoinen, näköinen ja painoinen :).

**mulla sama pituus ja 70 kiloisena olin just passelin kokoinen, 75 kiloisenakin ok**

Yhteistyössä