E
Ekaluokkalainen!
Vieras
Esikoinen on aloittamassa syksyllä koulun. Pääni olen miettinyt puhki miten se tulee onnistumaan, kun minulla on vuorotyö/opiskelu ja asun yksin lasten kanssa. Isästä ei ole apua. Koulua tai töitä saattaa olla illalla yhdeksäänkin. Tai työt alkaa aamulla seitsemältä. Eikai ekaluokkalainen vielä osaa itsekseen olla ja mennä kouluun/kotiin.. Aamu- ja iltapäiväkerhot ei ala noin aikaisin, eikä ole noin pitkään auki. Voiko koululainen olla vielä vuorohoitopäiväkodissa pikkuveljensä kanssa?