1kk:n ikäisen nukkumineb

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Vauva nukkuu vieressä tosi hyvin ja illalla nukahtaa siihen rauhallisesti. Jos yritän laittaa oman sänkyyn alkaa itku joka jatkuu ja jatkuu..viime yönä valvoi kl.2 asti ja siinä vaiheessa otin viereen kun itse en jaksanut enää pysyä hereillä. Vauva oli ed. Unilta herännyt kl.20.
Yöllä syö pitkiä aikoja jos syötän sylissä,mutta kun nukkuu vieressä syö ehkä sen 20min max. Eikä herää toista tai kolmatta tai neljättä kertaa syömään..
Kahden ed. Lapsen kanssa ei vastaavaa vaan he nukahtivat ja nukkuivat omassa sängyssä.
Miten muilla? Tuleeko nukkumisesta myöhemmin omassa sängyssä mitään jos nyt nukkuu aina vieressä.?Kyllä tälläinen pieni vieressä menee,mutta kun rupeaa olemaan isompi niin kiva jos omassa pedissä nukkuisi.

Mullakin eka nukkui omassa sängyssään, mutta tää toinen ei alkanut nukkua siinä niin millään joten annoin nukkua vieressä. Kun oli 7kk ikäinen, lopetin yösyötöt ja siirrettiin samalla omaan pinnikseen, yhden yön jaksoi taistella vastaan ja sen jälkeen on ihan tyytyväisenä nukkunut yönsä omassa sängyssä.

Mun neuvo on, että anna nukkua vieressä. Ei mitään järkeä alkaa väsyttää itseään ja muita yrittämällä "kouluttaa" kuukauden ikäistä :)

Meillä tää kolmas nukkuu yksinomaa vieressä öisin. Hän siis nyt 6viikkoa. Edelliset nukkuneet enempi tai vähempi myös omassa sängyssään. Arvelisin että kun vauvalle tulee ikää lisää niin että iltatankkailun tarve vähenee ja jaksaa valvoa pidempään niin voisi onnistua omassa sängyssä nukkuminen. Noin 3kk iässä ehkä voisin koittaa sänkyynsä saada edes osaksi yötä. Nyt ne yritykset on johtaneet juuri tuohon että kitisee ja syö kahteen saakka yöllä kunnes nukahdan itse ja vauva jää viereen.
Päivällä tuo nukahtaa kutenkin itsekseen tutin kanssa sänkyynsä, joten iskoisin että oppii illallakin sinne joskus nukahtamaan.

Yhteistyössä