Te jotka imetätte yöllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauva nukkui kainalossa kokonaan reilu 1v asti, vei niin ison tilan sängyssä että alkoi nukkumaan osan yöstä sivuvaunussa pinnasängyssä. Tosin ensimmäisen imetyksen/heräämisen jälkeen nostin viereeni. Imetys loppui vähän aikaan sitten, 1v 3kk ikäisenä, ei enää viihtynyt tissillä. En osaa sanoa kuinka usein yöimetystä on ollut, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Mulle ei ole ollut mikään ongelma heräämiset/imetykset yöllä. JOtenkin sitä vaistoaa sen kun lapsi alkaa heräillä ja itse havahdun aina siihen kun lapsikin herää.

[QUOTE="shihtzu";25984612]Voi kun se olisi noin helppoa, että seurustellaan päivisin ja nukutaan yöt, ei kaikki vauvat tai lapset toimi samalla tavalla. Vaikka kuinka seurusteltaisiin päivisin, niin silti heräillään öisin syömään.[/QUOTE]

Joo, täältä palstalta olen oppinut tämänkin että jos vauva heräilee öisin, se ei suinkaan ole normaalia vaan olet tehnyt jotain väärin.

[QUOTE="pelottaa";25984649]Lähtee mihin?? Eikö pelota että tippuu sängystä kun mönkii?[/QUOTE]

Lähtee siis "omalle paikalleen" eli kauemmas minusta. Ei nuku mun ihossa kiinni.
Ei pelota, koska ei tuo lapsi ole kun muutaman kerran tipahtanut ja silloinkin mä en ole ollut nukkumassa, eli mä toimin "muurina" lapselle. :)

Yhteistyössä