1v tyttö tuli syliini pisulle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
Eli olin toissapäivänä vaihtamassa vaippaa, ja annoin hetken tytön nauttia ilmakylvystä. Tyttö tuli hetken päästä syliini, ja nojasi leukaansa olkapäähäni. Sitten tuli pisu, ja tyttö hymyili. Eilen tuli tyttö taas syliini istumaan, ja alkoi pisu tulla. Välittömästi, kun pisua alkoi tulla, tyttö sanoi :"Pisu tulee" Äsken tyttö juoksi ilman vaippaa minun luokse ja huusi:"Äiti, ota syliin, pisu tulee!" Sanoin hänelle:"Pisut pitäisi tehdä pottaan, jos on hätä", mutta tyttö sanoi:" Ei, äiti ottaa syliin" Laitoin tytölle vaipan, kun ei potalle suostunut, pissasi siihen, ja nyt murjottaa, kun ei saanut syliin pissata. Mistä tämä voi johtua?

No miksi se lapsi juoksentelee ilman vaippaa jos kerta tekee tuollaista? Minä laittaisin välittömästi uuden vaipan päälle. Ja tekisin kyllä selväksi, että kenenkään syliin ei pissailla. Eipä tuossa mitään ihmeempää ole varmaan takana, lapsi on vaan hoksannut, että kas tällaistakin voi tehdä ja katsoo miten reagoit. Voisin kuvitella, että meillä pojat olisivat voineet keksiä jotain samanlaista, mutta meilläpä ei paljon mitään ilmakylpyjä otettukaan, paitsi joskus kylppärissä ja kesällä ulkosalla.

Kun tylee syliin pissalle, kanna potalle ja kehu kun tuli kertomaan, että pisu tulee. Pidä vaikka kädestä kiinni, kun on potalla pisulla ja yritä rohkaista odottamaan, että pisut ehtivät pottaan.

Yhteistyössä