1v1kk ikäinen viikoksi isän kanssa reissuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paskamutsi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paskamutsi?

Vieras
Siinäpä se tulikin. Mies tekee reissuhommia ja on paljon poissa. Kuopuksen kanssa kuitenkin ollut aina kun kotona sattuu olemaan. Nyt mies lähdössä vanhempien lastensa kanssa hiihtoloman viettoon ja ajatteli ottaa kuopuksen mukaan. Itse jäisin kotiin. Onko aivan järkyttävä ajatus ja olenko paska mutsi, kun edes harkitsen? Olen todella väsynyt yksin arjessa, kun lapsia yhteensä 3 alle kouluikäistä ja pääsääntöisesti olen ihan yksin.

No et ole paska mutsi!!

jos miehesi haluaa ottaa hänet mukaan niin tietysti sitten ottaa :) sinä saat nukkua, levätä, tehdä rauhassa rästissä olevia hommia. sehän on upeeta jos tollanen hengähdystauko annetaan!!!!

Tuohan on isälle ja lapselle loistava tapa tiivistää suhdettaan ja tutustua toisiinsa ihan eri tasolla kuin arkena!

Käytä tilaisuus hyväksesi, lepää, ja huono omatunto pois!

Et tietenkään ole huono äiti. Tosin ihmettelen mitä isä pystyy lasten kanssa reissussa tekemään, kun on monta lasta ja yksi noin pieni. Tietysti voi tehdä kaikenlaista, mutta aika rankkaa isälle. Tietäähän hän mihin on ryhtymässä? Ettei pety/hermostu reissulla, kun ei hänen suunnitelmansa onnistukaan, tai jotain... Tosi ihana isä, jos luvannut vielä lapset reissuun ja antaa sinulle omaa aikaa! Jaksat taas jatkossa olla paremmin lasten kanssa!

Siitä vaan! Itse olen sen verran tyhmä, etten osaa olla pienimmästä l(1v3kk) apsesta erossa. Väsynyt olen ja kaipaan omaa aikaa, mutta lapsen ollessa pois, kaipaan ja stressaan kauheasti. eli minä se hullu äiti olen! Esikoinen on jo 4v ja hänen poissaollessa en stressaa

Jos lapsi menee isänsä kanssa reissuun niin se tekee susta ihan yhtälailla paskan mutsin, kuin se tekisi isästä paskan jos hän päästäisi sen lapsen sun kanssas viikoksi reissuun.

Kai nyt lapsen omat VANHEMMAT voivat lastensa kanssa reissata ilman että se tekee heistä kummastakaan paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Riittu:
Et tietenkään ole huono äiti. Tosin ihmettelen mitä isä pystyy lasten kanssa reissussa tekemään, kun on monta lasta ja yksi noin pieni. Tietysti voi tehdä kaikenlaista, mutta aika rankkaa isälle. Tietäähän hän mihin on ryhtymässä? Ettei pety/hermostu reissulla, kun ei hänen suunnitelmansa onnistukaan, tai jotain... Tosi ihana isä, jos luvannut vielä lapset reissuun ja antaa sinulle omaa aikaa! Jaksat taas jatkossa olla paremmin lasten kanssa!

Tää on taas tämä ajattelutapa, jota en tajua. Ihan kuin se isä ei osaisi ajatella ihan omilla aivoillaan ja tietäisi mihin on "ryhtymässä" omien lastensa kanssa. Ihme paapomista ja holhoamista. Jos joku äiti olisi lähdössä omien lastensa kanssa reissuun, olisiko hänkin "tosi ihana äiti"?

AP:lle - onneksi olkoon viikon lomasta, oon ihan pikkuisen kade :D

Mä en ymmärrä ollenkaan tätä ajattelutapaa että isä ei voisi tai saisi lähteä lastensa kanssa mihinkään ilman äidin valvovaa silmää. Se on ihan yhtälailla isän ja lapsen oikeus olla kahdestaan kuin äidin ja lapsenkin. Ei äiti ole mikään ylivertainen jumalolento mitä ilman kaikki hommat menee läskiksi. Vähän luottoa niihin isiinkin ellei ole jotain todella perusteltua syytä otaksua ettei pystyisi omasta lapsestaan huolehtimaan!

Kyllähän pieni lapsi voi ihan hyvin matkustella kumman tahansa vanhenpansa kanssa, vai eikö voi :o

Meidän reilu 1v jää kotiin 4 päiväksi isän kanssa kun mä meen reissuun esikoisen kanssa. Lomaa kaikille :)

Anna hyvä ihminen itsellesi viikko lomaa!!! Ja varsinkin kun kyse ei ole pienestä vauvasta vaan taaperosta. Viikon jälkeen jaksaa huomattavasti paremmin taas arkea. Eli potkin persuksille:)

Yhteistyössä