A
ap
Vieras
tai syö jos lataan lusikan mutta ei ota ite lusikalla ruokaa lautaselta.. missä iässä tein lapset on oppinu syömään itse 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä 2v2kk lykkää lautasen pois ja sanoo "äiti/isä auttaa"
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh?? Minulla on samanikäinen tyttö, ja en ole vielä olettanutkaan, että söisi itse! Sotkemistahan se vielä on. Ja ensi vuonna lapsesi pitäisi osata lukea, ilmeisesti..
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:laita muiden lasten joukkoon syömään niin innostus herää..
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Meillä söi 10kk kaiken itse - suurin piirtein sotkemattaLusikka oli kädessä heti kun kiinteät aloitettiin 6kk:n iässä.
Mutta, kaikki ovat yksilöitä - kyllä se teidän lapsikin syömään oppii - ennemmin tai myöhemminMeidän täydellinen syöjä oppi kuivaksi vasta 2v 9kk:n iässä
harjoitus tekee mestarin :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Meillä söi 10kk kaiken itse - suurin piirtein sotkemattaLusikka oli kädessä heti kun kiinteät aloitettiin 6kk:n iässä.
Mutta, kaikki ovat yksilöitä - kyllä se teidän lapsikin syömään oppii - ennemmin tai myöhemminMeidän täydellinen syöjä oppi kuivaksi vasta 2v 9kk:n iässä
harjoitus tekee mestarin :flower:
juu kyllä oppii en ole huolissani ollenkaaan kunhan kysyin vaan että mites teillä muilla![]()