1v2kk ja yökyläily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapseni on menossa ensimmäistä kertaa yökylään ja minua jännittää ihan kauheasti. Kaikki menee varmasti hyvin, mutta onko kellään huonoja kokemuksia ensimmäisestä yökyläilystä? Kun aina saa vain lukea, että kaikki on mennyt hyvin. Lapsi on tällä hetkellä hyvin kiinni minussa, niin sekin mietityttää...Tutulle on mummolle on onneksi menossa.

Jos lapsi näkee mummoaan muutenkin usein ja olet voinut jättää hänet aikaisemminkin sinne lyhemmäksi aikaa ja hyvin ovat pärjänneet, niin eiköhän se yökyläilykin onnistu ihan hyvin.

Koska meillä on miehen kanssa juhlat, johon emme voi häntä mukaan ottaa. Eikä yli vuoden ikäinen mielestäni ole liian pieni menemään yökylään. Mikä sinusta sitten olisi hyvä ikä vai kettuiletko vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska meillä on miehen kanssa juhlat, johon emme voi häntä mukaan ottaa. Eikä yli vuoden ikäinen mielestäni ole liian pieni menemään yökylään. Mikä sinusta sitten olisi hyvä ikä vai kettuiletko vaan?

Mitäs täällä sitten kyselet jos kerran hän ei ole liian pieni mielestäsi yökyläilijäksi.
Itse en anna alle 2,5v yökylään, en edes omaan mummolaan.
Voi niistä juhlista jäädä poiskin...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
eipä tullut mieleenkään laittaa noin pientä vielä yökylään

Samat sanant, eipä ole tuommoisia tarvinut koskaan pohtia. En minä ainakaan voisijuhlia jos tietäisin rakkaan itkevän ja kaipaavan äitiäään.

Mieti vielä, juhlia ehdit ihan varmasti myöhemminkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitäs täällä sitten kyselet jos kerran hän ei ole liian pieni mielestäsi yökyläilijäksi.
Itse en anna alle 2,5v yökylään, en edes omaan mummolaan.
Voi niistä juhlista jäädä poiskin...

Voisit säkin nyt vielä uudelleen lukea, että mitä se ap kysyikään ennen kuin alat vastaamaan :whistle:

monesti vaikka lapsi nukkuu kotona huonosti tai on muuten paljon kiinni äidissä, niin on sitten ihan riepas ja hvyn menee kun on esim mummilla hoidossa.. Lapset vaan on ihmeellisiä, äideille ne kiukuttelee, mutta sitten ne on tosi nätisti kun äitiä ei näy. Monesti koettu juttu!! hyvin se menee, kyllä ne pärjää!

Alkuperäinen kirjoittaja iyr:

Samat sanant, eipä ole tuommoisia tarvinut koskaan pohtia. En minä ainakaan voisijuhlia jos tietäisin rakkaan itkevän ja kaipaavan äitiäään.

ei se välttis itke ja kaipaa...

No voi tsiisus, ei voi muuta sanoa! Tee lapsi ja ole hänen kanssaan 24/7 seuraavat 10 vuotta... Hei palatkaa maan pinnalle jo!

Niin, siis asiaan: valitettavasti meilläkin vain hyviä kokemuksia ;) Tosin kuopus (sattumalta myös juuri 1v2kk) ei vielä ole ollut yökylässä, lähinnä koska ei ole ollut tarvetta/mahdollisuutta, mutta esikoinen oli mummulla himoun alle 1v vanhana ja hyvin meni silloin ja aina myöhemminkin. Itse haluaa nytkin välillä mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
monesti vaikka lapsi nukkuu kotona huonosti tai on muuten paljon kiinni äidissä, niin on sitten ihan riepas ja hvyn menee kun on esim mummilla hoidossa.. Lapset vaan on ihmeellisiä, äideille ne kiukuttelee, mutta sitten ne on tosi nätisti kun äitiä ei näy. Monesti koettu juttu!! hyvin se menee, kyllä ne pärjää!

Just näin!

Alkuperäinen kirjoittaja yökyläilijöitten äiti:

No voi tsiisus, ei voi muuta sanoa! Tee lapsi ja ole hänen kanssaan 24/7 seuraavat 10 vuotta... Hei palatkaa maan pinnalle jo!

Niin, siis asiaan: valitettavasti meilläkin vain hyviä kokemuksia ;) Tosin kuopus (sattumalta myös juuri 1v2kk) ei vielä ole ollut yökylässä, lähinnä koska ei ole ollut tarvetta/mahdollisuutta, mutta esikoinen oli mummulla himoun alle 1v vanhana ja hyvin meni silloin ja aina myöhemminkin. Itse haluaa nytkin välillä mennä.

Ja tälläiset äidit sitten viettää äitienpäivää hyvällä omallatunnolla....huhhuh

Yhteistyössä