1vuosi täynnä,mitä lahjaksi miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä on kohta ensimmäinen hääpäivä,enkä keksi mitään lahjaa miehelle. Ensin mietin konserttilippuja,mut eihän täällä ole mitään mistä mies tykkäis. koruja,mut eihän se niitä käytä. harrastaa juoksua,mut en vaan keksi mitään mikä siihen liittyis. mitä te olette ostaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
ravintolaan lahjakortti, voisi viedä sut syömään... :D

se aikoo viedä mut muutenkin syömään.kyseli eilen mitä haluan tehdä ja syömään pyysin ja leffaan ehkä. ulkomaan matka on kohta niin ei mitään isompaa nyt viitsi.

Tykkään antaa miehelleni persoonallisia lahjoja, joissa on huomioitu nimenomaan juuri hänen henkilökohtaiset mielenkiinnonkohteensa. Eli tässä tapauksessa varmaan keksisin jotain kivaa tuohon juoksuharrastukseen liittyen ja vääntäisin itse toki hienon kortin oheen :)

Alkuperäinen kirjoittaja lahja:
Tykkään antaa miehelleni persoonallisia lahjoja, joissa on huomioitu nimenomaan juuri hänen henkilökohtaiset mielenkiinnonkohteensa. Eli tässä tapauksessa varmaan keksisin jotain kivaa tuohon juoksuharrastukseen liittyen ja vääntäisin itse toki hienon kortin oheen :)

mä en vaan keksi mitään siihen liittyvää:( ensin meinasin lehden tilata kunnes tajusin et sehän tulee sille jo. mitä siihen on muuta? ammattiin liittyvääkään en oikein keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä en vaan keksi mitään siihen liittyvää:( ensin meinasin lehden tilata kunnes tajusin et sehän tulee sille jo. mitä siihen on muuta? ammattiin liittyvääkään en oikein keksi.

ipodin varmaankin jo omistaa? Jos ei niin siinä olisi oiva lahja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ipodin varmaankin jo omistaa? Jos ei niin siinä olisi oiva lahja :)

joo=( tuolle on niin hankala keksiä mitään.eikä yhtään auta et on kiirus ja oma nuppi lyö tyhjää:'(

Yhteistyössä