Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:En halua pahoittaa mieltäsi ja ymmärrän väsymyksesi, mutta minä valitsisin tuossa tilanteessa mieheni viereeni nukkumaan. Tuon ikäinen kokeilee tiukasti rajojaan. Muutama ilta tahtojen taistelua ja lapsi oppii kyllä nukkumaan omassa sängyssä. Aina voi kokeilla myös lahjontaa ja kehumista. Jaksamista.
No mielellään mä sen miehen otankin siihen viereen. Mies tässä alkaa riitaa haastamaan. Tuntuu että mua syyttää siitä kun ei lapsi nuku omassa sängyssä.
Tätä taistelua on käyty jo useampi kuukausi. Mä kun en yksinkertaisesti jaksa valvoa yli yhteentoista, kun nuorempi sitten taas herää aikasin aamulla.
no mitä jos lapsen sänky laitettas teidän sängyn viereen? Miks tollasesta pitää taistella? Muksusi ei TAH
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:painajaisia ei lapsi näe. mies kun herää klo.5 aamulla töihin, sillon mä oon antanu lapsen tulla viereeni nukkumaan loppu aamuksi. Sillon kun lapsen saa nukahtamaan sänkyynsä, nukkuu kyllä yleensä koko yön sinne klo.8 asti.
Lapsi leikkii omassa huoneessaan kyllä, eli mielestäni on viihtyistä.
Mä nukun kyllä hyvin jos lapsi on vieressä, jos vaikka pienet tirsat otetaan sohvalla, niin lapsi haluaa mun oikein pitävän kiinni. Ja siinä on hyvä olla, niin äidin kun lapsen. Mutta mä en silti halua että lapsi nukkuu vieressä öitä, koska sitten se tulee vielä hyvinkin vanhana varmasti siinä nukkumaan, ja siitä ei tuu mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
No mä en miestä ole sohvalle ajanut. Itse se mulle suuttuu kun lapsi ei omassa sängyssä nuku. Miksi se mun vika on, mutta ei miehen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
No mä en miestä ole sohvalle ajanut. Itse se mulle suuttuu kun lapsi ei omassa sängyssä nuku. Miksi se mun vika on, mutta ei miehen?
Alkuperäinen kirjoittaja **:mä en sitä vaan osaa ymmärtää et ei osaa oman lapsen vieressä nukkua, todella luonnotonta. Ja meidän kohta 2 ja puolvuotias kaipaa taas vaihteeks enemmän läheisyyttä ku tässä välillä eikä mulle tulis mieleenkään sitä siltä kieltää. Jos tuo ukko siitä nyt välillä vähän kärsii, se ymmärtää kyllä että on ohimenevä vaihe ja että lapsi on tärkeempi.
Alkuperäinen kirjoittaja **:mä en sitä vaan osaa ymmärtää et ei osaa oman lapsen vieressä nukkua, todella luonnotonta. Ja meidän kohta 2 ja puolvuotias kaipaa taas vaihteeks enemmän läheisyyttä ku tässä välillä eikä mulle tulis mieleenkään sitä siltä kieltää. Jos tuo ukko siitä nyt välillä vähän kärsii, se ymmärtää kyllä että on ohimenevä vaihe ja että lapsi on tärkeempi.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
Mitä jos yrittäisitte yhdessä saada lapsen nukkumaan illalla omaan sänkyyn. Luette iltasadun ja sitten vaikka cd:ltä unilaulut soimaan ja jompikumpi istuu sängyn viereen ihan hiljaa. Ei keskusteluja tms. Nukahtaa kyllä jossain vaiheessa vaikka huutaisi jonkin aikaa. Ei tee sitä montaa iltaa.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
kertoko miksi se sitä haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
Mitä jos yrittäisitte yhdessä saada lapsen nukkumaan illalla omaan sänkyyn. Luette iltasadun ja sitten vaikka cd:ltä unilaulut soimaan ja jompikumpi istuu sängyn viereen ihan hiljaa. Ei keskusteluja tms. Nukahtaa kyllä jossain vaiheessa vaikka huutaisi jonkin aikaa. Ei tee sitä montaa iltaa.
Vieressä ei saa istua, eikä maata, lapsi suuttuu. Pitää vaan yrittää ja yrittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
ei kertonu. Vaikka miehellä on yli puolet sängystä tilaa. Mä ja lapsi kun nukutaan ihan kiinni toisissamme.
Kai se vaan on että kun keksi jonkin pienen syyn josta vois riitaa välillä taas haastaa..
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
ei kertonu. Vaikka miehellä on yli puolet sängystä tilaa. Mä ja lapsi kun nukutaan ihan kiinni toisissamme.
Kai se vaan on että kun keksi jonkin pienen syyn josta vois riitaa välillä taas haastaa..
Niin tai voisiko olla, että mieskin kaipaisi vähän huomiota ja läheisyyttä. Meillä ainakin miestä välillä kiukuttaa huomionpuute..
no jättäsit sitte omaan arvoonsa ja laittasit tytön omaan sänkyyn sitten kun tyttö ite siihen on valmis.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
no jättäsit sitte omaan arvoonsa ja laittasit tytön omaan sänkyyn sitten kun tyttö ite siihen on valmis.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Minusta on kyllä aika hullua jos miehen täytyy sohvalle tai muualle siirtyä. Kyllä lapsen paikka on omassa sängyssä ja vanhempien omassa. Oppii kyllä kun ei anneta periksi.
Niin tai voisiko olla, että mieskin kaipaisi vähän huomiota ja läheisyyttä. Meillä ainakin miestä välillä kiukuttaa huomionpuute..
Lainailin sitten ihan pyllylleen, sori
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:Monet sellaiset lapset, jotka ovat päivällä hoidossa, hakevat yöllä turvaa ja läheisyyttä vanhemmiltaan, siksi koska ovat päivällä jääneet siitä paitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mua ärsyttää kaikki lapsentasolla olevat kiukuttelevat ukot, jotka eivät osaa olla vanhempia ja aikuisia, ja luovuttaa jotakin itseltään lapselleen. Huoh!