2 asiaa joita mä en kestä mun miehessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -*-*-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-*-*-

Vieras
ja mun on pakko jakaa ne teidän kanssa juuri nyt kun meni kuppi nurin!!!

olen tänään tehnyt ruuan kun mies ei ollut kotona. tein myös kannullisen mehua jääkaappiin ja laitoin lapun jääkaapin oveen et siivois eiliset jäljet kun saunoi serkkunsa kanssa meillä ja niiden pyyhkeet, oluttölkit ja lautaset oli olkkarissa levällään.

tulin kotiin, niin se on jättänyt kattilaan ja pannuun just sellaset nökäreet ruokaa ettei tarvii tiskata, mut mitä kukaan ei kyl viitti alkaa lämmittäänkään. mehukannu oli tyhjänä jääkaapissa ja saunakamat edelleen levällään.

tämä on asia numero yksi joka ei vaan ota muuttuakseen vaikka kuinka asiasta koitan järkevästi puhua kerta toisensa jälkeen.

toinen asia on sitten yks miehen kaveri. kaverissa ei ole mitään vikaa, mut oikeesti jos en tietäis, niin väittäisin et niillä on suhde!! hitto ne soittelee toisilleen 10 kertaa päivässä, ne näkee toisensa ainakin jokatoinen päivä ja kaikki maailman asiat pitää heti ekana kertoa sille ja mä sitten saan kuulla sivusta jos satun kuulemaan niiden puhelun.
jos en olis tänään kuullut yhtä niiden puhelua, niin en tietäis vieläkään et mies tekee huomena tuplapitkän päivän.

kylläpä helpotti kirjottaa tänne.

Yhteistyössä