Amelia3 olen pahoillani puolestasi!!
Voin lämpimästi suositella meidän kokemusten perusteella yksityistä puolta! Se on nopeaa toimintaa siellä. Olemme olleet hoidossa Felicitas-klinikalla Lappeenrannassa ja kaikki on muuten mennyt hyvin - vaikka vielä ei ole vain tullut toivottua plussaa (toisen ivf-hoidon testipäivä on huomenna). Mutta hoitohenkilökunta on MAHTAVAA!! Siellä on tosiaan yksilönä hoidossa, eikä tule sellaista oloa, että hukkuu massaan. Luottavaisin mielin olemme siellä olleet ja helpotti monella tavalla muutenkin, kun sinne hakeuduimme hoitoon. Ja olen ymmärtänyt, että olet alle 40-vuotias, joten saat kela-jutut suoraan siellä. Ja kun se lääkekatto on täyttynyt, niin voit sopia apteekin kanssa, että he hoitavat valtakirjalla kelalta rahat itselleen.
S80, samat ajatukset! Hormonihoidot menivät hyvin ja minäkään en kokenut niitä niin kovin raskaiksi. Raskainta oli se pettymys, kun ekan ivf:n jälkeen paukkui negaa. Ja sitten se taloudellinen puoli, meillä kun iän suhteen rajapyykki tullut kela-jutuissa vastaan... Nyt on kelalla hakemus sisällä ja toivotaan parasta, että korvaisivat edes osan. Meillä ei myöskään olla saatu mitään pakkaseen kummallakaan kerralla - ja se kyllä masensi tällä toisella siirtokerralla. Kaksi siirrettiin tälläkin kertaa.
Satunnainen kulkija, hyvin se punktio menee! Ja hyvä, kun on piikitysmäärä pienentynyt. Ihanan optimistisesti totesit, että yksi piikki eli puolet vähämmän kuin kaksi!
Mulla on testi huomenna ja yritän parhaani mukaan varautua negaan. Väsymys ja päänsärky on ollut melkoista ja vähän on viiltelyä vatsassa. Flunssainen olo on koko ajan ja palelee. Rinnoissa ei ole enää mitään tuntemuksia - ne olivat hoidon lopussa ja punktion jälkeenkin yli viikon melko arat. Vessassa tulee juostua paljon, mutta luultavasti jännityksen takia - sitä kun vahtaa, että näkyykö mitään punaraitaa...
No, jospa se torstai olisi kuitenkin toivoa täynnä!
Mukavaa keskiviikkopäivää koko porukalle!
elina