2 miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Vaimoni kertoo fanatsioineen vieraasta miehestä, fantasioi että kattelisin vierestä ku vieras sitä naisi, moniko teistä naisista fantasioi tällaisesta ja kuinka moni olisi valmis toteuttamaan fantasiansa? Eli haaveleeko monikin 2 miehestä samaan aikaan vai että 2 miestä naisi vuorotellen kun vierestä katsotaan?

Vaimollani samat ajatukset. Lähes aina rakastellessamme hän haaveilee että saisi ottaa suihin toista miestä samalla kun toinen nai häntä. Toinen haave hänellä on että voisi runkata ja useita miehiä olisi katsomassa. Lopuksi hän antaisi heille.

Mä olisin koska vaan valmis olemaan kahden mukavan, luotettavan ja terveen miehen kanssa, mutta eipä oo helppoa löytää kahta samanhenkistä miestä, sellaisia, jotka mulle kelpais ja joille mä kelpaisin. Muutaman kerran on ollut melko lähellä, mutta viime kädessä aina joku mättää. Tuntuu, että miehet puhuvat vaan noista kimppajutuista suureen ääneen, mutta tosipaikan tullen niille menee pupu pöksyyn.

Mua ei haittais, vaikka miehet olisi bi-henkisiäkin, sama se mulle on, kunhan vain mäkin saisin osani :o). Haluaisin ainakin runkata molempia yhtäaikaa ja ottaa suihin vuorotellen, saada spermasuihkut päälleni, rakastella molempien kanssa vuorotellen, imeä toista samalla kun toinen nussii mua yms. - ihan tavallista seksiä siis, ei mitään ""sairasta"". Olis ihanaa tuntea neljät kädet hyväilemässä mua yhtäaikaa...oijoi!

Kyllä minä uskon että onnistut siinä vielä. Meitä halukkaita olisi kyllä täällä. Eihän mikään ole ihanampaa kuin antaa naiselle sitä mitä hän haluaa :) Missä teillä on sitten lopulta mennyt pieleen, kun kerroit että lähellä on ollut?

Ongelmana on ollut lähinnä se, että nuo ""ehdokkaat"" ovat olleet varattuja ja se aiheuttaa sen, että tapaamisia on hankalaa järjestää, etenkin, jos asutaan eri paikkakunnilla. Miesten on vaikea irrottautua kotoaan edes yhdeksi päiväksi, vaikkei siis oltaisi edes yötä pois kotoa. Joku on taas niin nuuka, että suree sitä, että rahaa kuluu matkoihin ja hotelliin...hohoijjaa! Kaikkea kivaa haluttais kyllä, mutta ei olla kuitenkaan valmiita panostamaan asiaan yhtään.

Sitten on ollut sellaista, että miestä on kuitenkin alkanut ujostuttaa ajatus siitä, että mukana on myös toinen mies. Joku on epäillyt myös omaa mieskuntoaan, pelätään, ettei seisokaan sitten tosipaikan tullen, vaikka sellaisia ongelmia ei olisi ennen ollutkaan mun kanssani - on se kuitenkin aika jännittävä ja erilainen tilanne.

Yritin sitten tutustua sinkkumiehiin, mutta huonoin tuloksin: toinen alkoi seurustelmaan vakituisesti eikä halunnut pettää naisystäväänsä ja toinen taas muutti pois Suomesta, ennenkuin ehdittiin toteuttamaan tuota haavetta. Itsekin olen varattu, joten tietysti sekin on pieni rajoite, pitää suunnitella tuollaiset leikit tarkasti etukäteen.

Sekin on varmasti totta että se ei ole helppo löytää sopivia ehdokkaita ja jos ne vielä asuu eri paikkakunnilla. Mutta sehän on vain järjestelykysymys. Ei se voi olla niin hankala. Eihän sekään voi olla ongelma että joku mies valittaa että menee paljon rahaa matkoihin ja hotelliin…voi kääk!
Jos haluaa jotain kivaa niin kyllä sen eteen tehdään sitten vaikka mitä. Se on todella ihanaa kun nainen saa kahta miestä, itsekin olen ollut mukana sellaisessa sessiossa ja voi jummi jammi miten kiihottavaa se onkin :)

Kyllä noin hienon asian eteen pitää hieman olla valmis uhramaan rahaa ja aikaa ;) Mistähän päin Suomea sinä olet? Pitäisikö meidän aloittaa järjestelyt puhtaalta pöydältä ja toteuttaa fantasia :))

Olen kerran itse ollut mukana, mutta se oli enempi parinvaihtoa. Kun näin kuinka silloista tyttöystävääni naitiin niin se ihana kuva ei katoa koskaan sieluni peilistä.

Vieläkin harmittaa kun en mennyt mukaan, mutta silloin olikin vielä neljäs osapuoli mukana joka piti ottaa huomioon...

Oon kyllä samaa mieltä kanssasi, että vähän tekosyiltä moiset selitykset haiskahtaa. Kai nyt aikuinen mies pystyy halutessaan järjestämään asiat siten, että saa edes kerran ""vapaapäivän"" järjestetyksi?

En mä mikään missi ole, mutten kai kaikista ruminkaan ja olen tosiaan tutustunut noihin miehiin ""yksikseni"" jo etukäteen eli ollaan jos harrastettu seksiä yhdessä ennen noita kimppasuunnitelmia, joten mun ulkonäkökään ei pitäisi olla syynä noihin viime hetken peruutuksiin, koska olen niille yksinänikin kelvannut. Lähes kaikki tapaamani miehet olisivat kyllä valmiita 2 naista + 1 mies yhdistelmiin, mutta tää kaksi miestä ja yksi nainen tuntuu jotenkin hankalalta toteuttaa. Eipä teidän miesten ajatuksista ota aina selvää...

Mä olen Länsi-Suomen läänistä, aika etelästä. Mistä sinä? Kyllä mullakin on vähän kokemusta muunlaisista kimpoista, joten olen kyllä vähän ""makuun"" päässyt ja tykännyt kovasti.

Joo, kyllä se kuulostaa ihan kuin tekosyiltä. Jos mies on todella tosissaan niin kyllä kaikki muuta asiat kyllä hoidetaan kuten matkat, hotelli ym. Tuskin nyt se on näin että joku mies hakee vain joku missi tyyppi, kaikilla on kuitenkin haluaja ja tarpeita. Niin minullakin ja sinullakin on…

Ilmeisesti nuo miehet ovat sitten kun joutuneet tosipaikan eteen olleet ujoja… Muistelin silloin kun olimme, minä ja toinen mies ja yksi nainen niin toinen mies otti takaapäin sitä naista ja nainen otti suihin minulta ja sitten me vaihdettiin taas paikkoja. Voit varmasti ajatella miltäs tuntuu ja huomata miten paljon nainen nauttii koko jutusta ;)) Mahtavaa oli ;)))

Olen ollut muutama vuosi takaperin eräällä parilla kolmantena, ja kokemus oli todella hieno ja kiihottava.
Sellaista toisten huomioimista, ehdottoman luotettavaa ja siistiä menoa.
Nainen saa siinä tilanteessa olla ""kuningatar"", hänen ehdoillaan mennään.
Homma vaan kaatui siihen että nainen alkoin haluta minua salaa mieheltään. Siihen en lähde, toiminnan pitää olla ehdottoman luotettavaa.
Lähtisin kyllä heti mukaan jos mahdollisuus tulisi.

Olis varmaan ihan kivaa tulla sinne vierailulle, mutta sen verran laiska olen minäkin, etten viitsi sentään niin kauas lähteä. Mieluummin odotan, että kaksi sopivaa prinssiä karauttaa mun luokseni valkeilla ratsuillaan ja minä odotan täällä lämpimänä :)))))

Kuulosti kyllä kivalta tuo sun kokemuksesi, ""Varattu mies"". Olisin kyllä mielelläni ollut sen naisen paikalla :o). Mun toiveena olisi lisäksi, että jos kaikki toimisi hyvin, niin se kokemus ei jäisi vain yhteen kertaan, vaan että voitaisiin tavata kolmestaan useammankin kerran. Olis ihanaa tuntea samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa vois tehdä kaikkea kivaa luottamuksella.