2 sektiota takana, vieläkö uskaltais..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mietteliäs";23810484]Mulle siis tehty kaksi sektiota (ahdas lantio) ja kaksi ihanaa lapsosta olen saanut. Nuorimmainen on nyt kolme vuotias, ja oon alkanut unelmoimaan vielä yhdestä lapsesta...Mutta huolettaa vieläkö kolmas sektio on turvallinen? KUn kuopus syntyi, lääkäri totesi että kiinnikkeitä oli aika lailla mutta ei siis sanonut missään vaiheessa ettei kohtu kestäisi vielä yhtä raskautta. Kokemuksia?[/QUOTE]

Minulle tehty 4! Lekuri kysyi vieläkö haluan, kun ikää oli 26v. Ei millään meinannu uskoa kun sanoin että putket poikki! Eka perätilassa, toka hätä, loput sit sectioita.

Mulla neljäs sektio tulossa. Edellisellä syntyi kaksoset ja siinä sektiossa poisteltiin kiinnikkeitä ja kursittiin jotain kalvoa kasaan, oli jotain revennyt. Ei "kielletty" tekemästä lisää. Osittain oli myös hyvin ohut kohtu. Nyt sitten viidettä odottaessa ei enää lisää suositella ja saan sterilisaation.

Herra Majuri, muista tuo ihana luonnonmukaisuus, jos saat kivessyövän (tai kohtukasvaimen paremminkin, nainenhan sinä olet), koska se ei voi olla sun tai lääkärien päätettävissä, selviätkö vaiko kuoletko, eli älä hoidata sitä sitten. :)

Kiitos kaikille vastauksista! taitaa se tosiaan olla vähän "arpapeliä" vaan tuo oli tosiaan uusi tieto että etukäteenkin vois kurkistaa vähän kohdun kuntoa raskautta ajatellen. Olin ajatellut että ne kiinnikkeet sunmuut näkee vaan sillon kun on maha auki!

VIBLSP onnea matkaan :)

Mmun siskolle tehdään pian viides sektio, kaden edellisen lapsen jälkeen lääkäri aina sanonut että seuraava on sitten viimeinen, että sitten ei saa enään..Mutta parantunut sitten aina niin hyvin että lupa annettu. Saapa nähdä nyt, jääkö sitten viides viimeiseksi :D

Yhteistyössä