2-vuotiaan kanssa kahdestaan kylpylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, mä mietin, että 2 v:n ja 1v:n kanssa menisin kylpylään yksin.. Mutta en ehkä taida uskaltaa. Sen sijaan tuon 2 v:n kanssa menisin milloin vain, vaikka on erittäin, erittäin vilkas. Mutta mä oonkin tottunut yleensä olemaan kahden pienen kanssa joka paikassa, joten tuo olisi luksusta suorastaan. :)

[QUOTE="mie";23201183]Taikasana on pillimehu! Varaa pillimehu pojalle pukuhuoneeseen siksi aikaa, että saat itse pukea itsesi ensin rauhassa :)[/QUOTE]

Hei, loistava idea! Ehkä sittenkin lähden 1v:n ja 2v:n kanssa kylpylään uiskentelemaan!

[QUOTE="mie";23201183]Taikasana on pillimehu! Varaa pillimehu pojalle pukuhuoneeseen siksi aikaa, että saat itse pukea itsesi ensin rauhassa :)[/QUOTE]

Tuota käytän aina uimahallissa :D Eipä se kylpylä uimahallia kummoisempi ole, siitä ei ehkä itse kyllä saa mitään irti mutta pääasia että lapsella on hauskaa.

Ei ole totta! Kysytkö tosissasi? Etkö osaa lapsesi kanssa olla? Miksi et pärjäisi? Sori, mut en ymmärrä uusavuttomuutta, lasten kanssa ei voida/pysty tekemään mitään kun jos vaikka ei sitten pärjääkään....Mur!!

[QUOTE="vieras";23201366]Ei ole totta! Kysytkö tosissasi? Etkö osaa lapsesi kanssa olla? Miksi et pärjäisi? Sori, mut en ymmärrä uusavuttomuutta, lasten kanssa ei voida/pysty tekemään mitään kun jos vaikka ei sitten pärjääkään....Mur!![/QUOTE]

:laugh:

Voi sua.

[QUOTE="vieras";23201366]Ei ole totta! Kysytkö tosissasi? Etkö osaa lapsesi kanssa olla? Miksi et pärjäisi? Sori, mut en ymmärrä uusavuttomuutta, lasten kanssa ei voida/pysty tekemään mitään kun jos vaikka ei sitten pärjääkään....Mur!![/QUOTE]

En minä olisi vienyt kaksivuotiasta kylpylään, mutta nyt 5-vuotiaan kanssa siellä käyminen on jo todella mukavaa puuhaa :)

Yhteistyössä