2-vuotias katsoo Up-kohti korkeuksia, onko siinä ikärajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hömppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hömppis"

Vieras
Neloselta tulee siis nyt tuo leffa ja on ns. koko perheen elokuva, mutta rupesin miettimään, että onkohan siinä joku ikäraja?

Antaisitteko itse 2-vuotiaan katsella tuota?

mä kyllä vähän ihmettelin sitä alkamisaikaa, eikö oikeasti LASTENLEFFAA voi näyttää päivällä, miksi yöaikaan?

JA toki sitä kaksivuotiaalle voi näyttää, mutta tuskin hän sitiä mitän ymmärtäisi vilä ja muuuten mulla ei kakisvuotiaat valvoneet edes viikonlopuna tähän aikaan. murkutkin jo sängyissään.

[QUOTE="vieras";29142185]Mä en tajua miksi tähän aikaan näytetään jotain lasten elokuvaa!?![/QUOTE]
En kans ja on koko perheen leffa. Meillä 3v ei jaksanut katsoa kuin hetken. 9v katsoo sitä vielä. En tiennyt, että tulee. Olisin tallentanut muuten.

mä kyllä vähän ihmettelin sitä alkamisaikaa, eikö oikeasti LASTENLEFFAA voi näyttää päivällä, miksi yöaikaan?

JA toki sitä kaksivuotiaalle voi näyttää, mutta tuskin hän sitiä mitän ymmärtäisi vilä ja muuuten mulla ei kakisvuotiaat valvoneet edes viikonlopuna tähän aikaan. murkutkin jo sängyissään.

No teillä nyt tehdäänkin kaikki oikein. Lapset siivoaa, tiskaa, pyykkää, laittaa ruokaa, ei pelaa kiellettyjä pelejä, harrastaa hyviä harrastuksia, liikkuvat ja ulkoilevat paljon. Menevät aina kiltisti ajoissa nukkumaan. Ei saa seurustella ennen 18v ikää tai juoda tai tupakoida. Itse täydellisyyksiä ovat, kun juttujasi lukee.

[QUOTE="vieras";29142197]En kans ja on koko perheen leffa. Meillä 3v ei jaksanut katsoa kuin hetken. 9v katsoo sitä vielä. En tiennyt, että tulee. Olisin tallentanut muuten.[/QUOTE]

meil on tuo dvd:nä voidaan katosa se onneksi kosa van. Samoin kaikki ice aget, ne on mahtavia, äitikin tykää kattoo niit

Meillä siis tuo 2-vuotias katsonut alusta asti ja edelleen katsoo tuossa sohvalla täytekakkua syöden. :D

Rupesin vaan miettiin jossain vaiheessa, että onkohan siinä joku ikäraja?
Just tän kummallisen myöhäisen esitysajankohdan vuoksi ihmettelin..voisi kuvitella, että oikeasti koko perheen leffat tulisivat joskus iltapäivällä, tai korkeintaan alkuillasta.

Ilmeisesti tyttö ainakin tykkää, sillä ihan hyvällä fiiiksellä nyt katsonut tota ja valvonut kolmisen tuntia myöhempään kuin yleensä.
Varmaan alkaisi väsykiukuttelemaan, jos ei tykkäisi.

• Tykkää
Reactions: kurpitsa
[QUOTE="vieras";29142211]No teillä nyt tehdäänkin kaikki oikein. Lapset siivoaa, tiskaa, pyykkää, laittaa ruokaa, ei pelaa kiellettyjä pelejä, harrastaa hyviä harrastuksia, liikkuvat ja ulkoilevat paljon. Menevät aina kiltisti ajoissa nukkumaan. Ei saa seurustella ennen 18v ikää tai juoda tai tupakoida. Itse täydellisyyksiä ovat, kun juttujasi lukee.[/QUOTE]

:headwall:

[QUOTE="hömppis";29142227]Meillä siis tuo 2-vuotias katsonut alusta asti ja edelleen katsoo tuossa sohvalla täytekakkua syöden. :D

Rupesin vaan miettiin jossain vaiheessa, että onkohan siinä joku ikäraja?
Just tän kummallisen myöhäisen esitysajankohdan vuoksi ihmettelin..voisi kuvitella, että oikeasti koko perheen leffat tulisivat joskus iltapäivällä, tai korkeintaan alkuillasta.

Ilmeisesti tyttö ainakin tykkää, sillä ihan hyvällä fiiiksellä nyt katsonut tota ja valvonut kolmisen tuntia myöhempään kuin yleensä.
Varmaan alkaisi väsykiukuttelemaan, jos ei tykkäisi.[/QUOTE]

Onhan noita hiljan alkanut olla aika myöhään, Itse ilkimyskin taisi taannoin olla 21.00 leffana. Kaipa ne sitten ajattelee että kaikilla on tallentavat boxit, tai verkkotallennus, kuten meillä. Ei meillä lapset yleensä tähän aikaan enää katso, vaikka saatetaan jännäreitä ja kauhuleffoja katsoakin heidän kanssaan, mutta alkuillasta korkeintaan.

ite en oo koskaan lasten elokuvissa rajoittanut ikärajoja. Olen vaan huomannut että jos on esim. k-7, niin ei tuo meidn 4v. jaksa kovin kauaa keskittyä. Sitten jos on ihan S, niin jaksaa kyllä helposti keskittyä koko elokuvan.

No on ikäraja 7v enkä antaisi katsoa. Eipä olisi tullut mieleenkän valvottaa edes viikonloppuna tuota 4 vuotiasta katsellen häneltäkiellettyä elokuvaa! Ihan älytön aika lastenelokuvalle. 10 vuotiaankin patistin äsken jo petiin.

Lopun teloitusjakso ja se vanhan miehen potenssihomma voivat olla vähän hankalia, mutta muuten se on oikein kiva perheleffa. Teloituksiakaan ei varsinaisesti näytetä, äänet vain kuuluu, joten ei se 2-v sitä hoksaa.

Hieno leffa. Kun se vanha mies lopussa saa paalunsa pitkästä aikaa pystyyn, niin meinaa kyllä silmäkulma kostua!

Juu, ei toi meidänkään tyttö ole kuin kerran aikaisemmin valvonut näin myöhään (juhannuksena).
Yleensä menee nukkumaan klo 20, mutta näköjään jaksoi valvoa hyvin kun oli tarpeeksi mielenkiintoinen leffa. :D

Siinä lopussa oli joku kohtaus, mitä ei halunnut katsoa ja napsautti telkkarin kiinni ja ilmoitti, että nyt rupesi pelottamaan ja väsyttämään.
Hyvin meni siis kokonaisuudessaan, vaikka aikomus ei ollut koko leffaa edes katsoa enkä tiennytkään, että sellainen on tänään tulossa.

Yhteistyössä