**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dogtor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän Ella sai tänään aivan ihanan polkupyörän....siis kun äippä kävi ostamassa.
Jupiter Ruusunen vaaleanpunainen unelma...

Joskos kohta pääsis kokeilemaan sitä...kunhan isäntä saa korjattua Essin sängyn kun mokoma leviää ihan käsiin, on likalla niin kovat hytkytykset aina sängyssä ollessa vissiin :laugh: :laugh:

Pitäis vielä pakata pojan kassi kun menee kuntoutukseen viikoksi. Ja vaikka ja mitä hommaa olisi...

:o kauhea kolina kuului vähän aikaa takaperin portaista. No miä syöksyi sinne ja ukko perässä.Jeppe tuli kierien portaat alas :/ luojan kiitos ei pahemmin sattunut! Olkapäähän, kylkeen ja tietty nyt muuallekin kolissut. Vaistomaisesti oli suojannut päätään käsillä. Että sillee! Paikat punoittaa, ei mennyt edes auki, onneksi. Eikä murtumia ainakaan huomattu kun käskin jos jotenkin päin itteään taivuttelemaan.

itse asiassa mulle tais tulla näkyvimmät vammat (tosin paljon pienemmät) kun kompuroin keittiön pöydän tuoleissa sinne syöksyessä ja potkaisin varpaan portaisiin :laugh: Nyt on nahat kurtussa koivessa.

Mutta kyllä taas säväytti! Onneks pienempi oli toisen edellä ettei kaatunut mukana. Nyt Jeppeä pelottaa ne portaat eikä takaisin ylös mennyt. Kuulemma yritti mennä pari porrasta kerralla :headwall: :headwall: Onni taas onnettomuudessa,huh :)

Jaa ja miä taas yksinäni täällä höpäjän omiani :laugh: No meneehän tää ilta näinkin :whistle: Ei vaan taijan mennä viemään kitisijä Kipsuttimen kylpyyn joka on ihme kyllä nyt hiljaa tässä sylissä :o Ei enää lelut näytä kiinnostavan ja taitaa uni alkaa painaa.. Palajan taas... :D

huh,täälläkin 25 lämmintä ja ihan pilvinen sää..ukkosta tulossa kuulema,jipii,mä pelkään..

lemppari lelu vissiin pallo,esko vaunulelu,käppäily auto,ja kaikki kaukosäätimet..
ja aterioita menee ainakin 5päivässä,joskus jopa 6..jos velli otetaan mukaan niin sit menee ainaki 7 päivässä..meillä siis vellitellään edelleen ja tullaan vellittelemään,nyt ruoka uunista,palaillaan..

Tuutis mulla nyt tainnu TAAS mennä vähän ohi :ashamed: mut miten ton paidan teit? Tiimarin jollai paperilla? Voiko sen siis ihan tavallisella tulostimella tehdä vai miten? :D

Aivan mielettömän mahtava keli taas ollu B)
Oltiin shoppailemassa mulle shortseja kun eihän tää 100 kilon keijukainen vanhoihin kesävaatteisiinsa mahtunu :headwall: :headwall:
Ja sitten käytiin anopilla syömässä :p

Mulla huomenna se viisaudenhamppaitten poisto klo.16 :/ :'( Ens yönä ei siis nukuta :kieh: hitto,että kyl oikeesti PELOTTAA!

Juu,ukko lähti kattomaan Bob Dylanin keikkaa..mieki oisin halunnu :kieh:

Uus leluvinkki sen beroccapurkin lisäksi - tyhjä ja pesty Minirisk -pesuaine kanisteri - sisään mahtuu (ja pois) vaikka dublolegoja parit (tai useammat) . Ja läpi näkyy vielä.
Ja kolisee ihanasti - Viu ainakin heilutteli kahvasta ja naatiskeli ... :)
Ja tätä lelua voi tuunata ja tunkea muita esineitä legojen tilalle jatkossa ...

Muoks *** eikus MINIrisk kenisteri , siis ... ******* ensin meinasin että lv

krisu kerhon puolella kerroin siitä. Siis kuva on otettu netistä ja gimpillä tein siihen tekstin (paint teki jotaa tummaa reunoille). Ja tiimarissa myydään t-paitaprintti paperia (paketissa 5kpl A4 kokoa olevaa paperii) Ja hinta sillä paketilla on 6.90? (tai ainakin viimeksi olin kun ostin)

Kuva/teksti tulostetaan paperille (peilikuvana pitää tulostaa) Ja se silitetään kankaaseen kiinni. ja avot valmista tuli :D

:x :hug: hampilääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
krisu kerhon puolella kerroin siitä. Siis kuva on otettu netistä ja gimpillä tein siihen tekstin (paint teki jotaa tummaa reunoille). Ja tiimarissa myydään t-paitaprintti paperia (paketissa 5kpl A4 kokoa olevaa paperii) Ja hinta sillä paketilla on 6.90? (tai ainakin viimeksi olin kun ostin)

Kuva/teksti tulostetaan paperille (peilikuvana pitää tulostaa) Ja se silitetään kankaaseen kiinni. ja avot valmista tuli :D

:x :hug: hampilääkäriin!

Ok. Kiitos :D :flower:

krisu onnea hampilääkäriin,älä turhaan jännitä,näin jälkikäteen voin sanoa et ei se niin kamalaa ollu..yrität vaan rentona olla siellä..mikään muu ei koske ku puudutteet :hug:

No johan nuo nyt vihdoin vissiin hiljeni... tai sitten ei...jumankekka et toi Peetu osaa olla ärsyttävä,suu ei pysy kiinni sekuntiakaan :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Pessi on yrittäny jo puol kasista asti nukkua mutta kun tuo ihana isoveikka EI osaa olla hiljaa vaikka mitä tekis. No nyt nostin sen parvekkeelle ja sanoin et nähdään aamulla... :whistle: no ei nyt oikeesti kummiskaan :D

Tänään käytiin shoppailemassa pojille verkkapuvut..oli ihanat Raiskin verkkapuvut 14,90?, ovh 39,90? ja mamma niiiin tykkää kun saa pojille samanlaiset :ashamed: no tosin Pessille ostin 80cm ja Peetulle 98cm,on molemmille kyllä hiukan isot vielä mut kyl käyttää voi ja lähinnä aattelin sit syksyllä tarhaan.

Mitähän mun piti kirjottaa..no ainakin meillä on lemppari leluna tuollanen traktori,jossa kyydissä eläimiä+kuski.Kuuluu eläinten ääniä kun painaa ja liikkuu itekseen eteenpäin.Pessi sai ukilta lahjaks kun näki ekan kerran pojan. Ja toinen lemppari on pullo jossa makaronia sisällä,Peetulle jo tuon oon joskus tehny ja hyvin näköjään säästyny.

Peetu kastelee kukkia tuola parvekkeella näköjään :laugh:
Niin juu ja 5ateriaa meilläkin menee päivässä. Ja ja..kauheet oviskivut tullu tännekkin,tosin alko jo Peetun synnytyksen jälkeen..nyt tossa pari pvä sit aattelin et joko ne menkat alkaa mutta ei,olikin puoliväli kiertoo ja sen kyllä huomas :x no tietäähän sitten joskus tulevaisuudessa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
krisu onnea hampilääkäriin,älä turhaan jännitä,näin jälkikäteen voin sanoa et ei se niin kamalaa ollu..yrität vaan rentona olla siellä..mikään muu ei koske ku puudutteet :hug:

Mua pelottaa se että se puudute ei auta :/
Viimeks kun multa paikattiin hampaita ja pyysin puudutteen niin silti sattui :o
Mut kaipa nuo on vähän vahvempia puudutteita joita käytetään noissa hampan poisto jutuissa,ONHAN? :ashamed:

on se,mulla ekalla kerralla laitettiin 4 ja sano et enempää ei voi laittaa,eikä kokonaan puutunu mutta se johtui siitä jännityksestä..nyt viimeks ottivat 2 hammasta ja ei menny ku 3 puudutetta..hyvin se menee..

Nyt tää mamma menee suihkuun ja nukkumaan. Öitä :wave: Pitää varmaan aamusella saatella esikoinen matkaan. Lähtee elämänsä ensimmäisen kerrän kesätöihin ihan tehtaasee. Isäsä sai puhuttua sinne. Koska ikää on vasta 15v niin se on nimikkeellä työelämään tutustuminen :D 2viikkoo ja käteen 280?

:laugh: mua nauratti, kun Hemuli nosti taas päätään, kun oli vaatteista kyse :whistle:

Tällä mammalla ollut energiaa vaikka muille jakaa, ihana touhuta, kun on virtaa. Mies hoiteli lasten suihkuttelut samalla kun mä kastelin pihalla kukkia ja hiukan nurtsiakin. Täällä oli täys kaaos :laugh: , voi että niillä on opeteltavaa yhdessä, kun syksy tulee :kieh: :o . Mitähän siitä tulee? Mä oonkin alkanut enemmän jänskään miehen ja lasten vapaapäiviä kuin päikkypäiviä :ashamed: :kieh: .

Alkuillasta pääsin yksin käymään puutarhalta, mukaan tarttui 12 pikkuorvokkia, 5 tavallisen kokoista, 10 tavallista petuniaa ja 10 pientä, 10 lobeliaa, 4 jotain neilikkaa, 7 krassin alkua, yks amppeli ja yks kirsikkatomaatin taimi :D . Huomenna ne sitten koitan istutella. Olipas ihanaa :) . Ja taas en osannut ostaa mitään sen "hienompia" kesäkukkia. Mulla on aina noita samoja (+markettoja) ja noi on kyllä niitä halvimpiakin...

Kun sain pienimmänkin nukkumaan, vetäsin vielä imurin esiin, kun olin eka laittanut kaikki tavarat paikoilleen ja tiskarin päälle. Imuroin, luuttusin jopa lattiaa :laugh: , pesin vessan... Ihan hikipäässä höyrysin ja nyt on niin hyvä mieli, kun on taas siistiä ja saa painua sohvan nurkkaan hyvillä mielin B) . Ja kävin vaallakin, on tästä touhottamisesta jotain hyötyä kuten Katjannakin arveli, ei ole tullut lisäkiloja, vaikka jenkkakahvat kasvaakin. Ai niin, läski ei paina :laugh:

Meen kattoon kerholle ja koitan saada äkkiä koneen kiinni. Taidan muuten lähettää galleriaan yhden kuvan, jossa ollaan me kaikki tän talon tytöt :) , eilisistä juhlista kun tultiin niin otettiin.

Ai niin, Piituli ostanut ihanan kuuloisen pyörän :heart: . Meidän isommalla on Tunturin Butterfly. Ja toi Tuutin paita on kyllä hieno :D , Kiia todellinen prinsessa ilmeineen :kieh:

Yhteistyössä